Hann inte titta ikväll men tankar just nu ner programmet från TV4 Play. Den stora fördelen är att man slipper all reklam!
/ B
Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Jag förstår inte varför man har med en artist utan egna låtar, göra covers av covers känns långt ifrån koceptets tanke, tycker Olle gjorde rätt som hånade tanten öppet.
Diktatordansade till Vrethammars hitlåt
Här gör Olle Ljungström parodi och dansar till Sylvia Vrethammars kritiserade låt "Qué viva España" i Så mycket bättre".
Alexi skrev:Jag förstår inte varför man har med en artist utan egna låtar, göra covers av covers känns långt ifrån konceptets tanke, tycker Olle gjorde rätt som hånade tanten öppet.
Ragnwald skrev:Jobbigt med Ugglas runkande.
Mats skrev:Fattar inte att jag lyssnat så lite på Olle Ljungström tidigare, karln är ju för f-n ett geni!! Har snurrat på anläggningen och i lurarna dygnet runt i två veckor nu!
paa skrev:Sista avsnittet ligger ju kvar i TV4Play.
Panelguy skrev:hifikg skrev:Vilka artister vill vi se nästa säsong? Jerry Williams skulle jag vilja ha med...
Jag vill se Thåström, Lundell, Stina Nordenstam och John Holm
Bill50x skrev:Panelguy skrev:hifikg skrev:Vilka artister vill vi se nästa säsong? Jerry Williams skulle jag vilja ha med...
Jag vill se Thåström, Lundell, Stina Nordenstam och John Holm
Härlig blandning! Vilka ska de tre övriga vara?
/ B
Nej inte det jag skrev om.Ragnwald skrev:paa skrev:Sista avsnittet ligger ju kvar i TV4Play.
Dessutom kan man se alla luncher och middagar i Play fortfarande, och där får man ju alla uppträdanden.
Fast det kostar väl en slant för att titta?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster