Moderator: Redaktörer
rainman skrev:Är väl ingen känd profil men till Sweden Rock ska jag!![]()
Blir mitt åttonde besök på denna eminenta festival, dock är det den sämsta line-up jag sett. Men Folket och atmosfären gör att det är värt ett besök ändå!
Känner några knallar och av vad de säger så är srf den enda festivalen där folk spenderar pengar utan att tänka. Beror väl mest på att festivalen drar lite mer moget folk som har pengar och gärna bränner dom.
Five Finger Death Punch samt Michael Katon är de jag ser fram emot mest!
//Per
tiaz skrev:Härligt o höra. Nja vadå det är ändå rätt många bra band? inte jätte taggad på five finger men kommer ändå va där på torsdagen... missar dock lördagen då det förmodligen kommer bli bättre ös :s
penke62 skrev:Just torsdagen är det bara Devin Townsend som är ett måste för min del. Demon, Sonata Arctica, Manilla Road, Amon Amarth och Kiss lär jag nog också se.
tiaz skrev:penke62 skrev:Just torsdagen är det bara Devin Townsend som är ett måste för min del. Demon, Sonata Arctica, Manilla Road, Amon Amarth och Kiss lär jag nog också se.
Kom igen, fredagen... saxon och crazy lixx är ett måste iaf för mig. Fan släpper de biljetter på plats om det finns kvar? Man ska ju ändå vara över där..
enJohn skrev:Om en stund så tror jag minsann att en gammal kompis kliver på någon scen med sitt band Days of Jupiter
Om någon råkar vara där vore det kul med en recension!![]()
![]()
/en john som inte är där
Användare som besöker denna kategori: radelius och 20 gäster