Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Ja, jag tyckte det var djävligt dedikerat av dig att köra den sträckan för att lyssna och träffas i lördags. Ser fram emot en helkväll med prog-metal vid senare tillfälle. Mitt intresse för den musiken har verkligen väckts till liv igen efter att ha varit väldigt fokuserad på minimalistisk elektronika några år.
Hoppas trycket på jobbet minskar till bekväm nivå snart.
penke62 skrev:Mycket bra band, kul att du har "upptäckt" dem.
gflar skrev:penke62 skrev:Mycket bra band, kul att du har "upptäckt" dem.
+1 på den.
Jag missade dom denna gång pga missförstånd med biljettköp (vem av oss som skulle köpa)
Såg dom på Göta Källare Dec 2011. Tyvärr väldigt lite folk där då, men en bra spelning.
Senaste plattan är inte lika bra som de tidigare tycker jag.
penke62 skrev:Jag gillar den. Har du lyssnat "tillräckligt"?
Komorok skrev:Tyvärr såg jag inte Riverside, men min kollega var iväg och såg dem. Han var rätt sliten i tisdags, men på fantastiskt humör. I efterhand har jag lyssnat på dem och jag ångrar att jag inte hängde med. Nåja, det blir fler tillfällen.
Renobo skrev:Komorok skrev:Tyvärr såg jag inte Riverside, men min kollega var iväg och såg dem. Han var rätt sliten i tisdags, men på fantastiskt humör. I efterhand har jag lyssnat på dem och jag ångrar att jag inte hängde med. Nåja, det blir fler tillfällen.
Riverside var riktigt bra! Tajt som tusan o bra ljud! Blir mer progg i höst med bla. Kamelot o Gösta Berlings Saga på tur.
Renobo skrev:Komorok skrev:Tyvärr såg jag inte Riverside, men min kollega var iväg och såg dem. Han var rätt sliten i tisdags, men på fantastiskt humör. I efterhand har jag lyssnat på dem och jag ångrar att jag inte hängde med. Nåja, det blir fler tillfällen.
Riverside var riktigt bra! Tajt som tusan o bra ljud! Blir mer progg i höst med bla. Kamelot o Gösta Berlings Saga på tur.
Användare som besöker denna kategori: radelius och 20 gäster