http://www.livenation.se/artist/kraftwerk-tickets
Fick själv precis två biljetter tänk att något så litet kan göra en så lycklig!

Moderator: Redaktörer

försänkning är väll sånt man gör för skruv? Men jag gjorde något för mig extremt ovanligt utnyttjade en vän på Live Nation. Fast jag hade inte tänkt att tråden skulle handla om mig utan om konserten och vilka mer som ska dit.Micke23 skrev:Biljetterna har väl inte släppts än? Men du kanske har försänkningar...
Japp det blir 3D!Kronkan skrev:De var på Way out west i Göteborg förra året. Vilken konsert!!!!!! Fantastiskt ljud. Bra musik. Då var det också 3D glasögon. Tänkte vilken dum gimmick innan. Efteråt flöt allt ihop till en upplevelse av högsta klass. Hoppas också att ni i Stockholm får 3D showen.
Alexi skrev:Japp det blir 3D!Kronkan skrev:De var på Way out west i Göteborg förra året. Vilken konsert!!!!!! Fantastiskt ljud. Bra musik. Då var det också 3D glasögon. Tänkte vilken dum gimmick innan. Efteråt flöt allt ihop till en upplevelse av högsta klass. Hoppas också att ni i Stockholm får 3D showen.
Bra idé, julskjorta på!AndersP skrev:Jag såg dom också förra gången på Cirkus. Hade till o med tagit på mig svart kostym o slips. Hade problem med att finna en skjorta i rätt röd nyans dock. På tåget ner tänkte jag att jag är nog en rättså töntig 45-årig gubbe som har gele i håret och klär ut mig som nån på omslaget till Menschmaschine.
Väl på plats var man en av ett hundratal gubbar som såg precis lika töntiga ut. Otroligt...

Användare som besöker denna kategori: radelius och 20 gäster