The Hype Machine presenterar under denna vecka
Top 50 Artists of 2009 [nr 50: Iron & Wine]
Top 50 Albums of 2009 [nr 50: Mumford & Sons • Sigh No More]
Top Songs of 2009
http://hypem.com/zeitgeist/2009/
Moderator: Redaktörer

adzer skrev:Jag hade inte hört ett enda av de topp50 albumen. Kände inte ens igen 45-47av artistnamnen.
Bara massa modern pop och bös ju :/
8)TCM skrev:adzer skrev:Jag hade inte hört ett enda av de topp50 albumen. Kände inte ens igen 45-47av artistnamnen.
Jag kan ju inte med gott samvete påstå att jag har lyssnat (någon gång) på mer än hälften kanske. Sen känner jag igen ytterligare några namn. Rent spontant känns det som att den på Faktiskt med bäst koll på dessa artister borde vara FalloutBoy
FalloutBoy skrev:8)TCM skrev:adzer skrev:Jag hade inte hört ett enda av de topp50 albumen. Kände inte ens igen 45-47av artistnamnen.
Jag kan ju inte med gott samvete påstå att jag har lyssnat (någon gång) på mer än hälften kanske. Sen känner jag igen ytterligare några namn. Rent spontant känns det som att den på Faktiskt med bäst koll på dessa artister borde vara FalloutBoy
Jag har nog hört runt 45 av de albumen iaf. Finns en del guldkorn där, men också en del överskattade album och det saknas givetvis också många bra album.
subsand skrev:Den hära groovesharken med provlyssning. Är den ett alternativ till spotify?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster