Moderator: Redaktörer
PerStromgren skrev:Jäklars, det missade jag! Jag kollar SVT Play, förhoppningsvis finns programmet där!
petersteindl skrev:Kollar just nu
Bill50x skrev:petersteindl skrev:Kollar just nu
Just nu tittar jag på Så Mycket bättre - Sven-Bertil Taubes kväll. Vilken härlig människa!
/ B
petersteindl skrev:Bill50x skrev:petersteindl skrev:Kollar just nu
Just nu tittar jag på Så Mycket bättre - Sven-Bertil Taubes kväll. Vilken härlig människa!
/ B
Tycker du Sven-Bertil Taube är så Mycket bättre än Ella Fitzgerald på att sjunga jazz?
petersteindl skrev:Bill50x skrev:petersteindl skrev:Kollar just nu
/ B
Tycker du Sven-Bertil Taube är så Mycket bättre än Ella Fitzgerald på att sjunga jazz?
Bill50x skrev:petersteindl skrev:Bill50x skrev:Just nu tittar jag på Så Mycket bättre - Sven-Bertil Taubes kväll. Vilken härlig människa!
/ B
Nä, men med tvplay kan man tanka hem och titta i den ordning man önskar. När det gäller tv4play så slipper man reklamen dessutom. Men SBT sjunger väl inte jazz?
/ B
En sann gentleman, i dess bästa betydelse.hifikg skrev:S-B är också en härlig figur som vinner i längden. Dessutom har han fördelen att vara vid liv än i denna dag
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster