Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Allt fler av våra gamla hjältar och snart vi själva går ur tiden, vilka ska man inte missa? Av de riktigt stora har jag hittills missat de flesta. Bruce o Bob har jag varit på "arenakonserter" med. Tipsa om "sista chansen konserter" i Sverige och närliggande socknar!
Nattlorden skrev:Man kan aldrig veta oavsett ålder... vissa går bort sorgligt tidigt...
Kalejdokom skrev:Tower of Power. Men dom byter ju reservdelar successivt så dom kanske aldrig går av scen för sista gången. Endast två originalmedlemmar kvar och senaste tillskottet är en ung soulsångare och multiinstrumentalist, endast 38 vårar.
momotom skrev:Meshuggah, Opeth och Rush är nog de 3 bästa konserter jag varit på avseende ljudet. Musikerna håller ju tämligen hög klass också.
Morello skrev:Messhuggahs fonogram sorterar dock bäst i runda arkivet på grund av förfärlig ljudteknisk standard.
Morello skrev:Jag såg Tower of power på Göta lejon i onsdags förra veckan...
AlbertHall skrev:Herbeth Blomstedt, men tiden börjar rinna ut.
Adhoc skrev:En gemensam bekant, sopran på Göteborgsoperan, hade mycket vaga begrepp om skillnaden Thåström versus Håkan Hellström och undrade. Vänskapen gick senundsnabbt från varmt till minusgrader men tinade upp efter en stund.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster