Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Är det någon mer som tycker att Mello håller en jämnare och högre kvalitet nuförtiden?
Bamsefar skrev:hifikg skrev:Är det någon mer som tycker att Mello håller en jämnare och högre kvalitet nuförtiden?
Högre kvalitet? Hur då?
hifikg skrev:Är det någon mer som tycker att Mello håller en jämnare och högre kvalitet nuförtiden?
Nattlorden skrev:hifikg skrev:Är det någon mer som tycker att Mello håller en jämnare och högre kvalitet nuförtiden?
Nej, det är 1-2 bra bidrag per delfinal och resten utfyllnad. Det är ett, max två, bidrag i år som jag är ok med att vi skickar till ESC.
hifikg skrev:Bamsefar skrev:hifikg skrev:Är det någon mer som tycker att Mello håller en jämnare och högre kvalitet nuförtiden?
Högre kvalitet? Hur då?
Bättre musik, seriösa bidrag. Ta bara förra årets Bada Bastu, färre melodier som man kan bortse från på en gång.
hifikg skrev:Nattlorden skrev:hifikg skrev:Är det någon mer som tycker att Mello håller en jämnare och högre kvalitet nuförtiden?
Nej, det är 1-2 bra bidrag per delfinal och resten utfyllnad. Det är ett, max två, bidrag i år som jag är ok med att vi skickar till ESC.
Okejalla tycker vi olika, ikväll fanns åtminstone tre bidrag av klass.
paa skrev:Cimberly gjorde nog årets bästa framträdande, och även om låten är helt ok så kommer den inte kunna tränga igenom bruset på eurovisionscenen, dessutom tror jag inte att den ens vinner mello.
Nattlorden skrev:paa skrev:Cimberly gjorde nog årets bästa framträdande, och även om låten är helt ok så kommer den inte kunna tränga igenom bruset på eurovisionscenen, dessutom tror jag inte att den ens vinner mello.
Smash into pieces hade väl tillbehör, ljus och pyro för ett utmärkt framförande - men ingen låt. Och Felicias framförande var väl i samma klass - och där är låt nog också.
paa skrev:Wilhelm Buchaus låt påminner mig väldigt om Cornelia Jacobs låt, utan att direkt vara en kopia.
Bill50x skrev:Fel låt vann. Tvåan var bara sååå mycket bättre!
/ B
Nattlorden skrev:Bill50x skrev:Fel låt vann. Tvåan var bara sååå mycket bättre!
Tvåan hade inte haft en chans i ESC - rätt låt vann!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster