Skyll inte på mig - jag röstade på Finland

Allt om musik, musikvideo, konserter, festivaler osv.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
IngOehman

Inläggav IngOehman » 2006-06-02 14:10

Bill50x:

Jag respekterar din uppfattning, och tackar även för ditt stöd. Fast jag tycker ju att även du borde vara lite snällare mot Carola, men det har väl framgått. :wink:

viktor skrev:Ingvar, du utgår från att mina reflektioner kring Carola är rena spekulationerna. Varför det?

Sen MoLten, det du skriver är rent trams och dessutom osanning. Du har varit chef för tekniksidan under många år och har därför också ett ansvar för tidningens utgivning.

Det lustiga är att när man läser dina tidiga inlägg i denna tråd då handlar det inte om Carola utan om dig och det jag vill kalla din närmast patologiska narcissism.

Personangreppen fortsätter... :(

Jag ser inte att den här tråden leder någon vart, men jag skulle vilja avsluta med att be dig berätta vem du är, om du vågar står för det du skriver alltså.

Eller tycker du att det är bättre att jag berättar vem du är? Du kan förstås välja att lägga ned otrevligheterna istället. Det vore trevligast, tycker jag.

Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus

Inläggav Vee-Eight » 2006-06-02 14:54

Det må vara hur det än är med dumregler, men men alla som får tillsägelsen att sluta träta på varann skriver att det inte är deras fel. Men det är egentligen helt ovidkommande. Även om det INTE är tillåtet med personliga påhopp så är man aldrig tvungen att ge svar på tal. Tillsägelsen inbegrep också att ge svar på tal. Inget trätande accepterades efter mitt senaste inlägg. Därför stängs denna tråd och är stängd tills vidare.

Bild
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Föregående

Återgå till Musikstugan