hetsporren nu e det klart jag kommer till roskilde
ska vi ses över 1 öl el. 2
Moderator: Redaktörer
Hetsporren skrev:*) Kliché var ett fullkomligt fantastiskt danskt band som släppte två gudomliga LP-skivor i åttiotalets begynnelse, ett av Nordens genom tiderna mest spännande band och frontfiguren Lars Hug har därefter rönt enorm framgång under eget namn. Första soloplattan är ett fulländat mästerverk och heter "City Slang".
OlA-68 skrev:hetsporren nu e det klart jag kommer till roskilde
phloam skrev:Hetsporren skrev:*) Kliché var ett fullkomligt fantastiskt danskt band som släppte två gudomliga LP-skivor i åttiotalets begynnelse, ett av Nordens genom tiderna mest spännande band och frontfiguren Lars Hug har därefter rönt enorm framgång under eget namn. Första soloplattan är ett fulländat mästerverk och heter "City Slang".
Har vaga minnen av detta band... var inte de rätt synthiga?
Nefilim skrev:Jag rekommenderar verkliga alla att åka till Yran!
Roskilde Festival skrev:Bullet for My Valentine (UK) mixes the aggressive with the melodic. The four-piece’s inspiration comes from 80s metal updated to a contemporary mix of metal and emo. With sold-out gigs in England and a chance of conquering the American live stages in the near future, the future looks bright for the band.
George Clinton Parliament/Funkadelic (US) plays a transcending fusion of funk, soul and rock. And the party never stops when Clinton and his energetic P-funk crew create intimate club atmosphere. In 1994, Roskilde Festival’s audience welcomed Clinton with massive applauses, and there is certified party in 2006 when he unites the audience in an unruly ceremony.
Hetsporren skrev:OlA-68 skrev:hetsporren nu e det klart jag kommer till roskilde
Det får blir en öl, dvs. din. Ta gärna med Carlsson-tröjan oxå..phloam skrev:Hetsporren skrev:*) Kliché var ett fullkomligt fantastiskt danskt band som släppte två gudomliga LP-skivor i åttiotalets begynnelse, ett av Nordens genom tiderna mest spännande band och frontfiguren Lars Hug har därefter rönt enorm framgång under eget namn. Första soloplattan är ett fulländat mästerverk och heter "City Slang".
Har vaga minnen av detta band... var inte de rätt synthiga?
Jo, det var dom!
Roskilde Festival skrev:Now the anarchistic and chaotic Primal Scream (UK) returns to the spotlight with a brand new album, Riot City Blues, which puts aside the brutal electronic experiments in favour of the love of unrestrained and adrenalin-pumping 70s rock’n’roll – delivered as raw and breathless as expected.
This is surely something the audience at this year’s Roskilde Festival should not miss out on.
Zeebop skrev:Lowlife sa nåt intressant:Såg du George Clinton med parlament och funkadelic?
Tänkte precis fråga detsamma.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster