[/url]
Tyvärr utan Gabriel och Hackett, men jag gillar musiken från Genesis senare era med de tre andra lika mycket
Moderator: Redaktörer
OlA-68 skrev:sista bra plattan med dem är ju selling england by the pound sen är det mest patetiskt dravvel och en djävla lekstuga för Phil Collins som för övrigt skulle genomgått en polypoperation för länge sedan så som han låter ta och lobotomera karln samtidigt om inte det redan e gjort
OlA-68 skrev:sista bra plattan med dem är ju selling england by the pound sen är det mest patetiskt dravvel och en djävla lekstuga för Phil Collins som för övrigt skulle genomgått en polypoperation för länge sedan så som han låter ta och lobotomera karln samtidigt om inte det redan e gjort
Ragnwald skrev:Lyssnade aldrig på Genesis när det begav sig och har inte fördjupat mig senare heller, men en platta med Phil Collins som jag verkligen diggar är Dance into the light.
Sätts gärna på som stämningshöjare när första biran inmundigas inför kvällens festande.
Lust skrev:Tycker inte han behöver lobotomeras, det räcker med att täppa igen truten på honom.
Tycker nog han gjort bäst ifrån sig i Brand X.
Lust skrev:Sorry...
Han är en riktigt duktig trummis.
Han har skrivit en och annan låt jag uppskattar.
Han sjunger riktigt bra på "In the air tonight" och "Mama".
Sedan är det inte så mycket mer...
Det är bara mina egna åsikter, och jag är absolut ingen högfärdig översittare. Uttryckte mig däremot lite fult, men när ribban låg på "lobotomi " kändes det inte så farligt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster