Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:rage är en av dom grupperna som rullar mest i mina cd spelare....bra tryck i de flesta deras låtar
Britt-Gunnar skrev:har sätt dom båda gångerna dom varit där
PekkaJohansson skrev:Var det kanske därför de gick sönder - byxorna, alltså?
Mer seriöst, kan någon rekommendera en platta med RATM för en nybörjare?
Med vänlig hälsning
Pekka
LEXrasta skrev:För helvete stoppa pressarna!!!
jag blev helt skakig i benen och började svettas när jag såg detta http://www.rockparty.se/
Ok att man är för gammal för hultan men det skiter jag i jag ska dit och återuppleva hultan 1997..
/Danne
subjektivisten skrev:Första skivan, Rage Against the Machine, kan du börja med. En tung skiva med riktigt bra ljud. Sen är andra skivan, Evil empire, mycket bra med.
Slartibartfast skrev:subjektivisten skrev:Första skivan, Rage Against the Machine, kan du börja med. En tung skiva med riktigt bra ljud. Sen är andra skivan, Evil empire, mycket bra med.
Håller med fullständigt. Efter dessa två skivorna hände det inga roligheter som jag kan minnas.
[slrt]
Haakan_W skrev:rage är en av dom grupperna som rullar mest i mina cd spelare....bra tryck i de flesta deras låtar
P.S jag får konstiga blickar från mina kollegor när jag headbangar
Morello skrev:Haakan_W skrev:rage är en av dom grupperna som rullar mest i mina cd spelare....bra tryck i de flesta deras låtar
Ett rage-coverband spelar nu på fredag på pub anchor.
Haakan_W skrev:Morello skrev:Haakan_W skrev:rage är en av dom grupperna som rullar mest i mina cd spelare....bra tryck i de flesta deras låtar
Ett rage-coverband spelar nu på fredag på pub anchor.
måste vara ytterst svårt att köra covers på dom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster