Nu kom jag hem, efter suttit och väntat på tåg i 4 timmar (är man snål så är man). Mycket trevlig resa och jag hoppas dom fortsätter även om det kanske inte kom så mycket folk dom hade hoppats på (vilket kanske beror på 2 dygns resa och på komma hem på en vardag).
Missa som sagt Slartibartfast, helt urusel täckning under resan och när det fanns täckning och jag försökte ringa så gick det inte.
Anekdoten var mycket bra, jag hamna nästan i trans av den grymma musiken och den helt otroligt snygga tjejen som spelade mellotronen.
Opeth var bra men inte lika bra som på hultsfred för några år sedan.
Trettioåriga Kriget var kanonbra och dom nya låtarna var grymma live. Trots lite småfel så var deras spelning en av dom bästa.
Bo Hansson var lite kul men som Jocke påpeka, lite tradigt.
Comus var otroligt bra, det jag såg. För dum som jag är så skulle jag "vila" lite innan spelningen, den viktigaste på båten, och somna! Sån tur är så kom min hyttkamrater och väckte mig så jag fick se halva spelningen. Vilken känsla! Hoppas dom ska spela igen.
Katatonia såg jag bara några låtar med, min sjösjuka började göra sig påmind och alla öl man intagit hjälpte inte.
Ino i32s*(med ES filter), pY-4, cr80s, Nad 208, Rotel 1090, Pioneer 668, Denon 2106.