Gick ju på TV2 på Långfredagen. Missade spela in detta men har hittat alla låtar på TPB. Men det är låt för låt med en liten intro av uppladdaren, skulle hellre ha hela inspelningen odelad.
Någon som spelade in och kan dela med sig?
/ B
Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:Gick ju på TV2 på Långfredagen. Missade spela in detta men har hittat alla låtar på TPB. Men det är låt för låt med en liten intro av uppladdaren, skulle hellre ha hela inspelningen odelad.
/ B
Objektivisten skrev:Bill50x skrev:Gick ju på TV2 på Långfredagen. Missade spela in detta men har hittat alla låtar på TPB. Men det är låt för låt med en liten intro av uppladdaren, skulle hellre ha hela inspelningen odelad.
/ B
Va i h-e skriver dudetta missade jag totalt. Vad är TPB?
Bill50x skrev:Snacka om synergieffekter...
Objektivisten skrev:Jag har många gånger hållit detta album för världens genom tiderna bästa album. Åtminstone det album som man antagligen skulle välja ut att ta med till en öde ö, om man bara fick ta med ett album o tvingades vistas på ön resten av sitt liv. Kanske går att se programmet på svt.se eller fragment på You Tube?
CODY skrev:Hej!
Min kopia av the White Album har vita innerpåsar, inget stansat nr på baksidan, men väl texten Beatles i relief på framsidan. Inga foton eller planscher finns med och har aldrig funnits (köpte begagnad för flera år sedan). Fotografierna på högra sídan av gatefolden är i svartvitt
Den har numret SWBO-101, som står på alla fyra sidorna och dessutom till vänster i gatefolden, men enligt discogs.com har alla vinylutgåvor det numret. Det är stereo. Omslagskartongen är tjock, lisom vinylen. I innerspåren står det stansat med maskin, Mastered by Capitol.
Den känns amerikansk.
Vad är detta för utgåva? En svensk, finsk?
Är det någon som kan vägleda mig, eventuellt med länktips.
Er Cody
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster