Moderator: Redaktörer
? Är det det bästa som gjorts? Varför måste allt (det lilla som gick att laddas ned) vara så trip-hoppat? Känns som om låtarna borde kunna stå "på egna ben". Men det känner du säkert bäst själv. De ägnar ju detta lite mer tid än jag, antar jag Belker skrev:Varför måste allt (det lilla som gick att laddas ned) vara så trip-hoppat? Känns som om låtarna borde kunna stå "på egna ben". Men det känner du säkert bäst själv. De ägnar ju detta lite mer tid än jag, antar jag![]()
Nu lät jag som en sur jävel, men för tio år sen hade jag köpt direkt!
Lycka till!
ps. alla mp3 länkar funkar inte på sidan. Man får klura sig fram till dom på egen hand med:
http://www.21hz.org/download_mp3.asp?song=2 fram till 11.
Jag tror ju inte på att man i mastrings studion kan få till ett bätre ljud. Att sätta ännu mer kompresion och andra filter på ljudet, är ju tvärt emot det jag vill. Jag vill ju ta bort lite av dom befintliga filtrena och komprimeringen.christian skrev:desutom det är bara premaster
Alexi skrev:ag tror ju inte på att man i mastrings studion kan få till ett bätre ljud. Att sätta ännu mer kompresion och andra filter på ljudet, är ju tvärt emot det jag vill. Jag vill ju ta bort lite av dom befintliga filtrena och komprimeringen.
christian skrev:en del säger det låter bra
snyg ljud![]()
en del säger det låter
Trist och bedrövlig ljudkvalitet bullrigt![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster