Moderator: Redaktörer
Unkan skrev:Vidare undrar jag hur man ska klä sig som kille för att se riktigt slampig ut? Uppknäppt skjorta och guldkedja?
Tips mottages tacksamt!
The_Man skrev:Unkan skrev:Vidare undrar jag hur man ska klä sig som kille för att se riktigt slampig ut? Uppknäppt skjorta och guldkedja?
quote]
Och "bling-bling" typ guldkeja och liknande saker hör inte hemma på en svensk man oavsett sexualtitet
Ragnwald skrev:http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902
Gick inte att länka, tydligen.
Unkan skrev:The man: Näe det gick inte heller. "Session expired" men bra försök.
Men detta oroar mig. Ska det inte gå att se slampig ut som hetero? Då går ju hela konceptet om kull![]()
Vad det gäller musiken så är ju Bordellmamman rätt skön men jag tänkte mig mer nått där själva musiken och texten blir porrig. Hittills har jag hittat Lovage - "Music to manke love to your old lady by" som sitter som en smäck.
MP skrev:Kom att tänka på en låt med Tina Charles där hon stönar sig igenom hela låten "love to love you baby"![]()
Den borde passa The_Man också
Morgan skrev:-Rakat brösthår - se till att huden blänker!
Unkan skrev:Morgan, du är en klippa! Hade helt missat dessa, utom den med Ron Jeremy!
Morgan skrev:LeftHand skrev:det finns en 80-tals låt med porriga trummor och en ner-pitchad röst som säger ooh-yeah! flera gånger.
ingen som vet vilken det är?
Det är nog Yello du menar?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster