https://www.youtube.com/watch?v=zEiM6l5meQI

Moderator: Redaktörer
jeff_belowski skrev:Ja, för de som inte röstar på dem är sexister, rasister och har buskiga ögonbryn...
paa skrev:Känns som Italien kommer att ta hem det.
HenrikTornquist skrev:Ibland förstår jag inte er musiksmak. Tycker ni verkligen att det här är bra?
Alexi skrev:Tycker det verkar helt klart att Ryssland vinner.
Svante skrev:Jag "förstod" någonstans i mitten att Sverige skulle vinna, när Ryssland fortfarande ledde. Märkte ni att ordningen mellan länderna som omröstningen gjordes i verkade helt slumpmässig? Det var den inte. De sorterar rösterna så att det ska bli maximalt spännande, och där var det en jämn match mellan Sverige och Ryssland, Ryssland lite före. Italien var med i början. Regisserat... Sen plötsligt drog Sverige ifrån och fick massor av tolvor.
Men det är kul, en helt ok låt, men roligast tycker jag det var att han hade ett nytt grepp att interagera sådär med den projicerade streckgubben. Det var nog inte helt lätt, men han gjorde det bra. Han verkar genomproffsig och trygg, hatten av.
KarlXII skrev:Jag tror Tyskland tar hem det på slutet.
Svante skrev: Märkte ni att ordningen mellan länderna som omröstningen gjordes i verkade helt slumpmässig? Det var den inte. De sorterar rösterna så att det ska bli maximalt spännande, ...
petersteindl skrev:Jag gillade även Albaniens bidrag och med tanke på deras resurser och lilla erfarenhet av sådana mastodontevenemang så gjorde de väldigt bra ifrån sig.Mvh
Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster