Return To Forever! VINYL!! :))
Kraftwerk nya hade ju leget på MYCKET!
Dynamite skivorna (100%, m.m) VINYL! :)
Sonic Youth på vinyl.
Doors remastrade på ZeeDee. :)
Pavement! :) CD! :)
PRINCE!!! VARFÖR LIRAR INGEN PRINCE??!?!? :)
m.m
Moderator: Redaktörer
Klockrent! Senast jag stog vid spakarna spelades Ben Harper-skivan. Otroligt läcker!hajen1 skrev:Ben Harper and the blind boys of Ala... - " There will be a light "
Pink Floyd - " The Wall "
Hetsporren skrev:Jag skulle valt färsk - välljudande - pop/rock-musik, inga trötta hifi-klassiker och ingen jävla akustisk jazz.
Bill50x skrev:Men lite The White Stripes, // kryddat med The von Bondies, kan avslöja en hel del missfoster. Här handlar det inte om jakt på detaljer utan att förmedla ett sväng och gung.
Flint skrev:Nattlorden skrev:Flint skrev:Man märker när folk börjar stampa lite med rågummisulorna.
Men Flinnt då!
Gillar icke Nattlorden sväng och ostyriga sulor? Feredrar han kanske transp... ja du vet?
Nattlorden skrev:Flint skrev:Nattlorden skrev:Flint skrev:Man märker när folk börjar stampa lite med rågummisulorna.
Men Flinnt då!
Gillar icke Nattlorden sväng och ostyriga sulor? Feredrar han kanske transp... ja du vet?
Föredrar snygga lågskor för herrar och högklackat för damer.... inga rågummisulor!
Nattlorden skrev:Hoppas jag inte kom åt en öm punkt, i så fall - om ursäkt.
Hetsporren skrev:Jag skulle valt färsk - välljudande - pop/rock-musik, inga trötta hifi-klassiker och ingen jävla akustisk jazz.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster