Amenra: De Doorn, 2LP-Gatefold.

Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Fler loppisfynd har gjort min eftermiddag, förutom en ofrivillig paus för att söka efter min fru som gick vilse...
Den här skivan högg jag tveklöst när jag såg TELARC-loggan på den. Den brukar borga för kvalitet och jag blev inte besviken på ljudet.
Streama innan du börjar jaga fonogrammet, det är inte allas tekopp.
Bill50x skrev:hifikg skrev:Fler loppisfynd har gjort min eftermiddag, förutom en ofrivillig paus för att söka efter min fru som gick vilse...
Den här skivan högg jag tveklöst när jag såg TELARC-loggan på den. Den brukar borga för kvalitet och jag blev inte besviken på ljudet.
Streama innan du börjar jaga fonogrammet, det är inte allas tekopp.
Finns den strömmande? Har letat både på Tidal och Spotify men ingen träff.
/ B
jogge skrev:Lustmord & Karin Park: Alter, 2LP-Gatefold. Lustmord (Vilket jädra namn förresten) gör gemensam sak med Karin Park (fr. Årabrot). Dark ambient/darkwave som med Karins eteriska sång blir riktigt filmisk. Stor musik som skulle kunna passa till vilken postapokalyptisk film som helst.
[ Bild ]
Birds: Solitary Dancers, EP.
[ Bild ]
LarsF skrev:jogge skrev:Lustmord & Karin Park: Alter, 2LP-Gatefold. Lustmord (Vilket jädra namn förresten) gör gemensam sak med Karin Park (fr. Årabrot). Dark ambient/darkwave som med Karins eteriska sång blir riktigt filmisk. Stor musik som skulle kunna passa till vilken postapokalyptisk film som helst.
[ Bild ]
Birds: Solitary Dancers, EP.
[ Bild ]
Lustmord blev jag nyfiken på, ska lyssnas på
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster