Boney M.: Take The Heat Off Me, LP.

Moderator: Redaktörer
jogge skrev:Thåström: Klockan 2 På Natten, Öppet Fönster, LP-Gatefold - röd vinyl. Vår nationalskald live. Det är en sådan härlig, melankolisk stämning att man nästan kan ta på den. Högsta rysfaktor på varje låt. Jag kom just på att jag aldrig sett honom live solo. Jag såg Imperiet i Ljusdalsparken i slutet av 80-talet och Peace, Love And Pitbulls i Gävle 92/93. Nu får pandemin försvinna, för det här vill jag också få uppleva.
[ Bild ]
PekkaJohansson skrev:Edit 2: Nu hörs The Carvells "L.A. Run" som Magnum Bonum gjorde på svenska med titeln "Skateboard". Jag måste säga att Huddingebandet håller minst samma klass som Alan Carvell och hans gäng - och Magnum Bonum gjorde som bekant en hel del annan fin musik. Undrar om inte "Hög hatt och låga skor" kvalar in på den utlovade listan över de bästa svenska popalbumen. Kuriosa: åtta av tio låttitlar på Carvells album "Skateboard rampage" innehåller ordet "skateboard". Bandet försöker låta som Beach Boys men lyckas inte särskilt väl.
hifikg skrev:Det hindrar inte Woong San från att framsjunga sina sånger helt excellent. Var nyss framme o kollade bakom tyget om hon verkligen inte var där. Väldigt mörkt bakom, så jag är inte helt säker.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster