Vete katten vilken skiva.... har fått den specialförmedlad!
Svänger bra stundom och är rätt jusste på både Franska och Flamländska!
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
"Like a stone" är ju deras "Under the bridge" och Chris Cornell var ju sångare i Soundgarden som i sin tur förtjänar största respekt bara för det faktum att dom var ett av de där sex banden som medverkade på samlingsplattan vilken startade hela Grunge-vågen. Platsen var Seattle och året var 1986...
Hm, fan vet. Det är digital TV/radio-boxen (kanal 3 - "alternative")som för tillfället är enda acceptabla signalkälla i det frideforska residenset, nu när jag sålt MSB-dacen och inväntar min kinesiska Xindak-rör-SACD... På kanalen i fråga spelas ungefär samma musik som man kör på MTV2 men de senaste 4-5 låtarna har inte vart nåt vidare, helt utan igenkänningsfaktor oxå. Mer hårdrock än indie...
Har nyss fått mej en öronrensare medelst 100 ml Fu Manchu- Go For It & 75ml King Of The Road.
Helt vilt bra skivor, det är hur bra som helst att det finns folk som
kan sälja massor med plattor på ren rak garagerock.
Man blir glad av dom
Fu Manchu går faktiskt utmärkt att lyssna på i min sunkiga bilstereo
i andrabilen utan att bli irriterad över ljudet, det är inte många artister
som kvalar in där... Skulle vara MachineHead i såna fall. (Hell Alive funkar det vet jag)