Någon som såg House på 4:an ikväll?

Allt om musik, musikvideo, konserter, festivaler osv.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
soundbrigade
Inaktiverad

Inläggav soundbrigade » 2007-01-15 14:28

Lust skrev:
Byrne?

Inte Bowie?

jajajajaja jag menade Bowie ....... messerschmitt där!
Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.
Bo Rothstein, professor i statsvetenskap

Användarvisningsbild
Lust

Inläggav Lust » 2007-01-15 14:41

Sorry, blev mest nyfiken på om även David Byrne hade gjort en låt med den titeln...

Har inte sett TV-serien.

Användarvisningsbild
soundbrigade
Inaktiverad

Inläggav soundbrigade » 2007-01-15 17:08

Lust skrev:Sorry, blev mest nyfiken på om även David Byrne hade gjort en låt med den titeln...

Har inte sett TV-serien.

Jag skrev fel med vilje. Tänkte nån skulle meddela "Du menar David Bowie" och då skulle jag svarat "Jag vet väl vad jag menar". Men nu sabbade du allt. :wink:
Fast vem vet - Byrne har gjort mycket skumt i sina dagar. Hav var väl med i Talking Heads väl?? Äsch det var en annan tråd.
Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.

Användarvisningsbild
soundbrigade
Inaktiverad

Inläggav soundbrigade » 2007-02-19 10:20

Den knäppa polisserien "Life On Mars" är nerklippt i den svenska vesrionen därför att man inte fixat musikrättigheter utanför England - :x .

En annan serie som spelar lite musik är amerikanska "Cold case", där ett gäng deckare löser gamla brott. Man spelar gärna musik från den tid då brotten begicks - :)

Parkinson (engelsk gubbe som pratar med celebriteter) hade Who som spelade en låt senast. Jag gillar inte Who men det var ju kul ändå.

Föregående

Återgå till Musikstugan