Bill50x skrev:Vad jag ville ha sagt är att det är lätt att fastna/förföras av det snygga ljudet och det otroligt kompetenta spelandet men att man på sikt kommer sakna innehållet i musiken.
Du menar att du märker av det medans du skriver på faktiskt?

Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:Vad jag ville ha sagt är att det är lätt att fastna/förföras av det snygga ljudet och det otroligt kompetenta spelandet men att man på sikt kommer sakna innehållet i musiken.
Nattlorden skrev:Bill50x skrev:Vad jag ville ha sagt är att det är lätt att fastna/förföras av det snygga ljudet och det otroligt kompetenta spelandet men att man på sikt kommer sakna innehållet i musiken.
murgatroyd skrev:Men du har kanske inte gett 24/96 PCM 2.0 eller 5.1 versionen en chans än?"Den är mycket bättre"
![]()
Eller DTS 5.1 versionen.
Nattlorden skrev:Bill50x skrev:Vad jag ville ha sagt är att det är lätt att fastna/förföras av det snygga ljudet och det otroligt kompetenta spelandet men att man på sikt kommer sakna innehållet i musiken.
BORIS skrev:Nattlorden skrev:Bill50x skrev:Vad jag ville ha sagt är att det är lätt att fastna/förföras av det snygga ljudet och det otroligt kompetenta spelandet men att man på sikt kommer sakna innehållet i musiken.
Det är oviktigt.
Det viktiga är att du förstår att du inte gör det
AndreasArvidsson skrev:Jag kan rapportera att jag fortfarande lyssnar på denna platta
Nattlorden skrev:AndreasArvidsson skrev:Jag kan rapportera att jag fortfarande lyssnar på denna platta
Kontinuerligt?![]()
AndreasArvidsson skrev:Nattlorden skrev:AndreasArvidsson skrev:Jag kan rapportera att jag fortfarande lyssnar på denna platta
Kontinuerligt?![]()
Nej. Jag lyssnar på annan musik, sover m.m. också
Nattlorden skrev:I så fall instämmer jag i det. Gillar verkligen flerkanalsversionen, lyssnat mest på den.
BORIS skrev:Det låter i princip exakt som man kan förvänta sig. Inga överraskningar här
Bill50x skrev:
Tyck vad ni vill. Om ett halvår kommer ingen att lyssna på skivan.
AndreasArvidsson skrev:Normala personer behöver inte arbeta på eller bevisa något...
BORIS skrev:Håller och håller, Endless River är, var och kommer alltid att vara en parentes i deras samlade verk. Tror väldigt få, förutom de i tråden som arbetar för att bevisa att de hade rätt då för två år sedan, lyssnar särskilt ofta på just Endless River.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster