dom är ju så ¤%&#¤ dåliga att dom är
bra
kalkonbra
Moderator: Redaktörer
brumel skrev:Troll, Trance Dance, Tomas Ledin, Per Gessle, Nordman (arrgggh), Rednex, (väääässs) Stoncake, Ace of Base, Lasse Holm, Magnus Uggla, fan den här listan tar aldrig slut...
ryst skrev:burr, anna book gör så att man får mardrömmar, men om pajasen Manne skulle släppa/har släppt? en platta så skulle den alla gången var mycket värre
VelociRaptor skrev:Eilert Pilarm ligger inte så högt i kurs häller.
Fast han historia är ju lite tragisk. Speciellt som att han faktiskt tror att han är Elvis
Nefilim skrev:Vad är de egentliga kriterierna för att platsa i denna tråd? Är det åsikter om personen/artisten, eller åsikter om artisteriet?
Nefilim skrev:Vad är de egentliga kriterierna för att platsa i denna tråd? Är det åsikter om personen/artisten, eller åsikter om artisteriet?
maan8517 skrev:En kinesrestaurang (Dragon palace) här i Uppsala spelade Phil Collins Another day in paradise på panflöjt, det kan ha varit det sämsta jag hört i hela mitt liv.
När jag lite senare gick till Uppsala vaccinationsbyrå så spelade de samma jävla låt där. Jag skulle egentligen bara hålla en kompis sällskap men jag lämnade honom för det gick inte att vara kvar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster