Alexi skrev:Melody Gardot, Jamie Cullum och Björk är senaste tillskotten till listan
Va, "vanlig" musik!!! sluta nu

La till två spår som fladdrar rejält hemma hos mig i alla fall. Du får sålla igen kanske...
Moderator: Redaktörer
adzer skrev:andershelin skrev:För oss som inte har Spotify.......
Någon som kan hjälpa oss med att se listan eller hur gör man för att få ett gratis Spotify-konto?
Anders
Du kan logga in med ditt facebook konto på spotify.
andershelin skrev:adzer skrev:andershelin skrev:För oss som inte har Spotify.......
Någon som kan hjälpa oss med att se listan eller hur gör man för att få ett gratis Spotify-konto?
Anders
Kan jag?!? Hur ??
/A
adzer skrev:andershelin skrev:adzer skrev:andershelin skrev:För oss som inte har Spotify.......
Anders
Kan jag?!? Hur ??
/A
Starta spotify, när du kommer till inlogningsrutan skriver du bara in dina FB uppgifter så loggas du in.
Jag har inget spotifykonto utan kör bara på mitt FB-dito.
andershelin skrev:
Tackar.... Blir till att prova när jag hamnar vid datorn...
/A
adzer skrev:andershelin skrev:
/A
Inga problem. Funkar det inte så testa att uppdatera spotify. Vet inte när de la in denna funktionen.
andershelin skrev:adzer skrev:andershelin skrev:
/A
Inga problem. Funkar det inte så testa att uppdatera spotify. Vet inte när de la in denna funktionen.
Funkar klockrent
tackar
data_foggen skrev:Massive Attack: Better things
http://open.spotify.com/track/4orPBWfQNUxs3RObirJwZR
...kanske platsar?
slockna skrev:All is full of love med Björk. Jag fattar inte vad hon gjort, det är djup bas, i alla fall. Prova gärna Giliap med Rebecca & Fiona också.
får inte till det med rtsect o spotify här, på gamla datorn va de inga problem, nu mäter den bara från Mikkrofånen
slockna skrev:All is full of love med Björk. Jag fattar inte vad hon gjort, det är djup bas, i alla fall. Prova gärna Giliap med Rebecca & Fiona också.
får inte till det med rtsect o spotify här, på gamla datorn va de inga problem, nu mäter den bara från Mikkrofånen
Alexi skrev:Du behöver ändra i inställningarna för ljud i Windows på input byter du från mic till stereomixer.
Om du har mic utgång så kan du koppla sladd mellan hörlursutången å mic ingången, så gör jag som inte heller har stereomixer.slockna skrev:Alexi skrev:Du behöver ändra i inställningarna för ljud i Windows på input byter du från mic till stereomixer.
surt. jag har inte det valet i mina drivrutiner, har provat allsköns knep från Internet.
när det gäller Björklåten är det just "Howies version" spotify:track:6Nju1zgAUkelFk22eYyPf9
Det spelas en massa fyrkantsvåg hela tiden på låga frekvenser. Exakt hur låga kan jag av tekniska skäl inte gå in på
Ragnwald skrev:Ja hehe... De som inte har infrakapabla system, kan ju knappast veta vilka låtar de ska lägga i listan.
Ragnwald skrev:Ja hehe... De som inte har infrakapabla system, kan ju knappast veta vilka låtar de ska lägga i listan.
Alexi skrev:Om du har mic utgång så kan du koppla sladd mellan hörlursutången å mic ingången, så gör jag som inte heller har stereomixer.
lgs skrev:Adamski - Already out there (Extended club mix)?
Fanatic skrev:Make me proud - Drake, Nicki Minaj
slockna skrev:All is full of love med Björk.
Giliap med Rebecca & Fiona
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster