Moderator: Redaktörer
Lägg in dina Favorit-Musik-videos!
Koffe skrev:Joan Baez - Three Stories (aka Prison Trilogy)
- tungt. Inte många som klarar det.
phloam skrev:aphex twin -- windowlicker
I want your soul,
I will eat your soul
antisidoscrollmaffian skrev:Antilånglänkarpojkarna fixade till en lång länk!
Magnuz skrev:antisidoscrollmaffian skrev:Antilånglänkarpojkarna fixade till en lång länk!
Så till den milda grad att den försvann eller?
Morello skrev:Någon mer än jag som tycker "Musikvideos" är rent trams som inte har med musik att skaffa?
TCM skrev:Jag är lite kluven när det gäller musikvideos. Jag tycker att man kan dra en parallell till ljudböcker som jag skrev i en annan tråd. Det är boken/låten som är det primära, men en bra video/ljudboksuppläsare kan lägga till en dimension i upplevelsen och självklart tvärtom också.
Kan bara lägga till att jag sällan tittar på mtv/ztv nu för tiden
phloam skrev:TCM skrev:Jag är lite kluven när det gäller musikvideos. Jag tycker att man kan dra en parallell till ljudböcker som jag skrev i en annan tråd. Det är boken/låten som är det primära, men en bra video/ljudboksuppläsare kan lägga till en dimension i upplevelsen och självklart tvärtom också.
Kan bara lägga till att jag sällan tittar på mtv/ztv nu för tiden
Håller med! Även om jag inte lyssnat på en hel bok uppläst. Vissa uppläsare skulle kunna läsa telefonkatalogen och det skulle ändå vara högintressant (Ernst Hugo! Hans Vilius!) Kanske är det likadant med videoregissörer (Chris Cunningham kanske?)...!

Lägg in dina Favorit-Musik-videos
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster