Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:
Det måste jag kolla att jag har, känner inte igen det rakt av, men jag borde ha allt hon gjort.
Max_Headroom skrev:Perfekt å vakna till denna
Max_Headroom skrev:Löskukarna på våningne ovanför kom igång igen, så jag fortsatte med:
Moodswings - Live at Leeds (mycket sällsynt techno/acid house)
Leftfiled - Leftism (bytte skiva efter "open up")
The Orb - Metallic Spheres
3 gången på 3 veckor med fest där uppe. Kanske tycker dom att jag spelar så jävla bra skivor, så dom vill höra mera? Verkar ju så. Så derför startade dagen i stor stil:[ YouTube ]
Perfekt å vakna till denna, bakis och skakis.
Kralle skrev:Max_Headroom skrev:Perfekt å vakna till denna
Prova med dragspel
jogge skrev:Mike Oldfield – Tubular Bells (50th Anniversary Edition), 2LP-Gatefold. Den skiva jag äger flest varianter av. Här får man Tubular Bells på skiva 1. På skiva 2 är det en demo på Tubular Bells 4 Intro, som Oldfield tydligen spelade in i samband med skivan "Return To Ommadawn". Det är en variation på den odödliga slingan och är lika stämningsfylld. Men bäst är inspelningen av "Opening ceremony of the London 2012 Olympic games". Det var en magisk spelning och avslutande "Far above the clouds" är bättre än originalet. Jag minns att det var mycket hysch pysch angående vilka som skulle spela då. Sedan, ca en vecka innan invigningen, kom en hint på Mike Oldfields FB-grupp att han synts i London i en musikaffär. Förväntningarna och hoppet var skyhöga. Och vilken spelning han gjorde! Jag ryser återigen när jag hör denna inspelning.
[ Bild ]
Claesons: V.V.V.V.V., LP..
[ Bild ]
Bill50x skrev:jogge skrev:Mike Oldfield – Tubular Bells (50th Anniversary Edition), 2LP-Gatefold. Den skiva jag äger flest varianter av. Här får man Tubular Bells på skiva 1. På skiva 2 är det en demo på Tubular Bells 4 Intro, som Oldfield tydligen spelade in i samband med skivan "Return To Ommadawn". Det är en variation på den odödliga slingan och är lika stämningsfylld. Men bäst är inspelningen av "Opening ceremony of the London 2012 Olympic games". Det var en magisk spelning och avslutande "Far above the clouds" är bättre än originalet. Jag minns att det var mycket hysch pysch angående vilka som skulle spela då. Sedan, ca en vecka innan invigningen, kom en hint på Mike Oldfields FB-grupp att han synts i London i en musikaffär. Förväntningarna och hoppet var skyhöga. Och vilken spelning han gjorde! Jag ryser återigen när jag hör denna inspelning.
[ Bild ]
[ Bild ]
jogge skrev:Bill50x skrev:jogge skrev:Mike Oldfield – Tubular Bells (50th Anniversary Edition), 2LP-Gatefold. Den skiva jag äger flest varianter av. Här får man Tubular Bells på skiva 1. På skiva 2 är det en demo på Tubular Bells 4 Intro, som Oldfield tydligen spelade in i samband med skivan "Return To Ommadawn". Det är en variation på den odödliga slingan och är lika stämningsfylld. Men bäst är inspelningen av "Opening ceremony of the London 2012 Olympic games". Det var en magisk spelning och avslutande "Far above the clouds" är bättre än originalet. Jag minns att det var mycket hysch pysch angående vilka som skulle spela då. Sedan, ca en vecka innan invigningen, kom en hint på Mike Oldfields FB-grupp att han synts i London i en musikaffär. Förväntningarna och hoppet var skyhöga. Och vilken spelning han gjorde! Jag ryser återigen när jag hör denna inspelning.
[ Bild ]
[ Bild ]
Länkar till de braiga versionerna?
Tubular bells 4:[ YouTube ]
London Olympic ceremony 2012:[ YouTube ]
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster