makesrain skrev:Fantastisk skiva, men hur tänkte de när de tog med "Benny the Bouncer"? Engelsk humor, eller hade de förlorat ett vad?[/attachment]
Ibland vill man väl släppa loss lite. Som The Beatles "Maxwell's Silver Hammer" typ.
/ B
Moderator: Redaktörer
makesrain skrev:Fantastisk skiva, men hur tänkte de när de tog med "Benny the Bouncer"? Engelsk humor, eller hade de förlorat ett vad?[/attachment]
Bill50x skrev:makesrain skrev:Fantastisk skiva, men hur tänkte de när de tog med "Benny the Bouncer"? Engelsk humor, eller hade de förlorat ett vad?[/attachment]
Ibland vill man väl släppa loss lite. Som The Beatles "Maxwell's Silver Hammer" typ.
/ B
makesrain skrev:Bill50x skrev:Ibland vill man väl släppa loss lite. Som The Beatles "Maxwell's Silver Hammer" typ.
/ B
Ja, exakt så
PekkaJohansson skrev:makesrain skrev:Bill50x skrev:Ibland vill man väl släppa loss lite. Som The Beatles "Maxwell's Silver Hammer" typ.
/ B
Ja, exakt så
Apropå Joan Sutherland, som sagt.
Med vänlig hälsning
Pekka
PekkaJohansson skrev:På min födelsedag spelar jag, passande nog, Beatles och "Birthday" samt smuttar på ett glas cava. Dagen till ära har jag också avfrostat frysen.
Med vänlig hälsning
Pekka
jogge skrev:PekkaJohansson skrev:På min födelsedag spelar jag, passande nog, Beatles och "Birthday" samt smuttar på ett glas cava. Dagen till ära har jag också avfrostat frysen.
Med vänlig hälsning
Pekka
Grattis på födelsedagen Pekka!
makesrain skrev:...
Linda Ronstadt, Hasten Down the Wind
Den rösten.
PekkaJohansson skrev:Tages "I should be glad" inspirerade mig att komponera The Froggs "Hon åker linbana" på tidigt 1990-tal. Nu hör jag Tages och gläds åt minnena....
hifikg skrev:PekkaJohansson skrev:Tages "I should be glad" inspirerade mig att komponera The Froggs "Hon åker linbana" på tidigt 1990-tal. Nu hör jag Tages och gläds åt minnena....
Är du kompositör också??
PekkaJohansson skrev:hifikg skrev:PekkaJohansson skrev:Tages "I should be glad" inspirerade mig att komponera The Froggs "Hon åker linbana" på tidigt 1990-tal. Nu hör jag Tages och gläds åt minnena....
Är du kompositör också??
Jo då - jag har många strängar på min lyra.
Med vänlig hälsning
Pekka
hifikg skrev:PekkaJohansson skrev:hifikg skrev:
Är du kompositör också??
Jo då - jag har många strängar på min lyra.
Med vänlig hälsning
Pekka
Dags för en medlemstråd där du presenterar dig själv ordentligt
Eller har jag bara missat den?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 2 gäster