Moderator: Redaktörer
Supernollan skrev:Hehe, klart man ser på Idol.
Från gårdagens avsnitt:
Vilka ##### råttor de är! Jag pissar på er! Jag pissar på er!! Fattar ni? Hur öppnar man den här ##### dörren?
http://www.tv4.se/player/categories.asp ... layTreeId=
paa skrev:Audition-programmen är ju ganska mycket förnedringsTV i stil med de flesta andra såpor, men mitt bland alla insiktslösa dårar och lycksökare som bara är där för att synas 15 sek i TV, så glimmar det till en liten pärla ibland. Men när det kommit fram till slutaudition och finalprogrammen så växlar det ju karaktär helt, och det blir ju faktiskt en seriös tävling som får fram artister som överlever i konkurensen.
paa skrev:... och det blir ju faktiskt en seriös tävling som får fram artister som överlever i konkurensen.
Bill50x skrev:Det är väl ganska få som överlever konkurrensen? Det brukar bli dålig kritik när dom släpper sina cd´s, ofta med utslätad studiomusik.
/ B
Strauss skrev:Bill50x skrev:Det är väl ganska få som överlever konkurrensen? Det brukar bli dålig kritik när dom släpper sina cd´s, ofta med utslätad studiomusik.
/ B
What? I stort sett allt som spelas på radio och säljs är ju idolvinnare, både svenska och utländska
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster