Moderator: Redaktörer
Jag med och Carolina kan gärna få kraxa fram sina svenska tolkningar, när det är det hon kallar dem. Men när hon börjar uppträda med dem och påstår att det är eget material då är det bara pinsamt!Kribban skrev:jag gillar Janis Joplin
Klart man måste leva sig in i det hela, annars blir det ju bara tråkigttvett skrev:Alexi, reagerar du på plagiat i melodifestspektaklet?
Alexi skrev:Jag med och Carolina kan gärna få kraxa fram sina svenska tolkningar, när det är det hon kallar dem. Men när hon börjar uppträda med dem och påstår att det är eget material då är det bara pinsamt!Kribban skrev:jag gillar Janis Joplin
Katt-natt skrev:kan inte bestämma mig för om det var som vanligt, eller värre.
Wadling var bra.
Ska undvika att se spektaklet i fortsättningen.
Bill50x skrev:Alexi skrev:Jag med och Carolina kan gärna få kraxa fram sina svenska tolkningar, när det är det hon kallar dem. Men när hon börjar uppträda med dem och påstår att det är eget material då är det bara pinsamt!Kribban skrev:jag gillar Janis Joplin
Jag tyckte nog att låten och Caroline var ganska bra. Vad som störde mig var den pinsamt naiva texten. Ett pekoral helt enkelt. Bättre borde väl hon och gubben kunna få ihop? Kommer ni ihåg skivan Heinz & Young "buzzbuzzboys..." förresten? Det är väl samma Heinz? Fast typ 1984....
/ B
TCM skrev:Bill50x skrev:Kommer ni ihåg skivan Heinz & Young "buzzbuzzboys..." förresten? Det är väl samma Heinz? Fast typ 1984....
/ B
Jo det är väl samma Heinz. Känd även från Ratata och Lustans Lakejer.
Bill50x skrev:
Men vem är "Young? Youngström?
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster