CODY skrev:Tack snälla TCM för ditt fina tips
Varsågod!

CODY skrev:
Jag köpte FÖ Japans tre första skivor här i veckan (LP).
Sen undrar jag om det bara är jag som är helt Fall-tokig?
Japan är inte så dumma. Jag har ingen skiva med dom (bara någon gammal kassett), men däremot har jag ett par LP med David Sylvian (Brilliant Trees och Gone to earth tror jag).
Jag har ju sagt i en annan tråd att jag skulle kolla upp The Fall, men det har tyvärr inte blivit av än. Du rekommenderade ju något i "decennietråden". Jag känner likadant med Prefab Sprout ibland, jag har inte stött på många som är tokiga i dom

.
CODY skrev:PS jag är ju laglydig, är det OK, detta?DS
CODY, ibland gäller det bara att blunda och våga ta steget. Du kan få uppleva så mycket

Skämt åsido - jag vet inte. Det finns mängder av musikbloggar som gör samma sak och det verkar inte vara något problem att driva dom vidare. Hur det ligger till med juridiken vet jag inte, dom kanske bara är lågprioriterade på spaningslistan. Tillsammans med varje mixalbum så följer det med ett word-dokument som innehåller en låtlista. Längst ner på den listan står det:
If you do not own the original recording, this compilation is for demonstration purposes only and should be deleted. Please purchase the music you enjoy, when in print.