Moderator: Redaktörer
Versionerna av "Lilla vackra Anna" och "Aftontankar vid Fridas ruta" slår det mesta.
+ en som jag inte vet vad hon heter, men hon har sjungit en del med Sky High XL (Clas Yngstöms band)
Hotspur skrev:+ en som jag inte vet vad hon heter, men hon har sjungit en del med Sky High XL (Clas Yngstöms band)
Louise Hoffsten?
lätt daterat men med hög charmfaktor
Jo, hennes sångstil skulle passa country and western perfekt!Nattlorden skrev: Nästan så jag skulle vilja karatärisera det som om hon lägger diftonger på sluttoner, om det går att förstå. Finns många sångerskor i landet som sjunger renare och tekniskt bättre.
Nattlorden skrev:
Kan förstå att vissa gillar Carolas färgning, men speciellt rent är det inte - vilket hon döljer rätt så
hyffsat med att gå på kraft, men det märks tydligt när hon sjunger tystare hur pass färgade hennes
toner är. Nästan så jag skulle vilja karatärisera det som om hon lägger diftonger på sluttoner, om det
går att förstå. Finns många sångerskor i landet som sjunger renare och tekniskt bättre.
Nattlorden skrev:A* - var skrev jag falskt någonstans? Var god och stoppa inte nya ord i min mun!
(A*´s understrykning)Nattlorden skrev:Kan förstå att vissa gillar Carolas färgning, men speciellt rent är det inte -
Användare som besöker denna kategori: Froggy och 3 gäster