Moderator: Redaktörer
paa skrev:Fran Zappa i konserthuset, när han inte kom till spelningen för han "inte mådde så bra" utan bandet spelade en timme muzak!
Julle_Jansson skrev:Jag som skyr festivaler som pesten blev förvånad när jag i somras på Hultsfred (Blev bjuden...) såg två fantastiska spelningar:
Dillinger Escape Plan - Total energiexplosion, otroligt bra och omtumlande!
Mono - Mitt livs överraskning. Vackert, hypnotisk och även det väldigt omtumlande. Makalöst!
Pink Floyd - Ullevi
http://u2.se/konsert.php?id=735So later on, Benny and Bjorn - the guys from ABBA - appear. We have U2 and ABBA performing Dancing Queen beneath the mirrorball Trabant, being broadcast live from a giant spherical building in Sweden to one terraced house in Nottingham. I rest my case.
Bernt skrev:De fyra gånger jag sett Zappa.
Att det över huvud taget är möjligt att spela på det sättet och att ett band kan bli så samspelt är minst sagt omtumlande.
Bernt skrev:De fyra gånger jag sett Zappa.
Att det över huvud taget är möjligt att spela på det sättet och att ett band kan bli så samspelt är minst sagt omtumlande.
hajen1 skrev:Bob Marley på Grönan 70-talet. En magisk stämning med dansande åhörare, rök, kirflaskor och ett suveränt gung.![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster