Senaste konserten

Allt om musik, musikvideo, konserter, festivaler osv.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
HenrikTornquist
 
Inlägg: 3622
Blev medlem: 2011-02-17
Ort: Helsingborg

Re: Senaste konserten

Inläggav HenrikTornquist » 2019-08-17 19:17

Ring of Gyges i Slottsskogen. Det bästa jag varit med om på länge.
Grab the keys, start the car
Take me home, to where my records are
Hit the gas, take the open road
I'm turning on the stereo first thing when I get home

Användarvisningsbild
HenrikTornquist
 
Inlägg: 3622
Blev medlem: 2011-02-17
Ort: Helsingborg

Re: Senaste konserten

Inläggav HenrikTornquist » 2019-08-18 00:05

Hela min Slottsskogen-upplevelse lyder som följer:
Det här var en mycket knepig omgång av Slottsskogen Goes Progressive. Det brukar vara ganska jämnt, kvalitetsmässigt, men så icke i år.
Moonmadness hade jag höga förhoppningar om, men det sket sig. Camels musik har jag älskat sen jag var 13 år, men det hjälpte inte långt idag. Tjejen på tvärflöjt och percussion var grymt bra, liksom basisten, men där tog det slut. Trummisen var bara sådär, och gitarristen/sångaren dög inte alls. Helt fel röst, ställt mot Latimer. Alldeles för korthuggen sång, där Andy är mjuk och lite utdragen. Gitarren klingade dessutom falskt, tämligen ofta. Detta blev extra tydligt när han spelade i stämmor med flöjten, det skar sig väldigt fult. Absolut ingen bra spelning.

Ring of Gyges har jag inte lyssnat så mycket på, men det jag hört har låtit bra. Live var det en helt annan grej. Unga killar, men vansinnigt tajta. Otroligt lekfulla, långa proggiga stycken varvat med blytunga perioder. Fruktansvärt bra, jag var helt tagen efteråt. Ett band jag kommer att se igen om jag får chansen.

Panzerpappa har jag inte heller lyssnat så mycket på, men det jag hört har låtit knepigt. Live var det också knepigt. Mycket kompetenta musiker, men för mycket gammalt konstigt "bara ljud". Basisten skötte också en synt, och den stod för många avbrott med dessa knepiga "bara ljud". Lite som Samla Mammas Manna, men på ett dåligt sätt. Till detta hör också en saxofon. Jag vet inte om jag tycker att det är ett bra soloinstrument när det gäller progrock, men här blev det fel. Det mesta kändes fel, och inte mera rätt efter R o G's mördarspelning.

Seventh Wonder har jag lyssnat mest på, och gillar. Live blev det inte så bra för mig. Ett band som ser rätt skitnödigt hårt ut, (gitarristen), en svensk sångare som pratar engelska med den svenska publiken, och ett ljud som inte är i närheten av hur bra det var när R o G spelade. Att Karevik ständigt försöker få publiken att gapa med i "hey hey hey hey" blir droppen för min del. Efter två låtar inser jag att kvällen peakade med andra bandet. Jag kommer tidigt hem till Hbg.

Trots att 75% av banden inte var särskilt roliga att bevittna uppvägs det med lätthet av Ring of Gyges. Jävlar, sicka islänningar att ösa på! Jag är fortfarande tagen av hur sanslöst bra det var.
Grab the keys, start the car
Take me home, to where my records are
Hit the gas, take the open road
I'm turning on the stereo first thing when I get home

Användarvisningsbild
Bill50x
Trevlig prick
 
Inlägg: 32008
Blev medlem: 2004-07-15
Ort: Bromma-Stockholm

Re: Senaste konserten

Inläggav Bill50x » 2019-08-18 16:56

Onsdag: Rammstein på Stadion
Torsdag: Miss Li på Gröna Lund
Två väldigt skilda konserter men med en gemensam nämnare - jag är lika nöjd med bägge!

/ B
När Einstein insåg att allt var relativt började han kröka på rummet.

Användarvisningsbild
Jonas
 
Inlägg: 673
Blev medlem: 2003-12-11
Ort: Göteborg

Re: Senaste konserten

Inläggav Jonas » 2019-08-18 21:50

HenrikTornquist skrev:Hela min Slottsskogen-upplevelse lyder som följer:
Det här var en mycket knepig omgång av Slottsskogen Goes Progressive. Det brukar vara ganska jämnt, kvalitetsmässigt, men så icke i år.
Moonmadness hade jag höga förhoppningar om, men det sket sig. Camels musik har jag älskat sen jag var 13 år, men det hjälpte inte långt idag. Tjejen på tvärflöjt och percussion var grymt bra, liksom basisten, men där tog det slut. Trummisen var bara sådär, och gitarristen/sångaren dög inte alls. Helt fel röst, ställt mot Latimer. Alldeles för korthuggen sång, där Andy är mjuk och lite utdragen. Gitarren klingade dessutom falskt, tämligen ofta. Detta blev extra tydligt när han spelade i stämmor med flöjten, det skar sig väldigt fult. Absolut ingen bra spelning.

Ring of Gyges har jag inte lyssnat så mycket på, men det jag hört har låtit bra. Live var det en helt annan grej. Unga killar, men vansinnigt tajta. Otroligt lekfulla, långa proggiga stycken varvat med blytunga perioder. Fruktansvärt bra, jag var helt tagen efteråt. Ett band jag kommer att se igen om jag får chansen.

Panzerpappa har jag inte heller lyssnat så mycket på, men det jag hört har låtit knepigt. Live var det också knepigt. Mycket kompetenta musiker, men för mycket gammalt konstigt "bara ljud". Basisten skötte också en synt, och den stod för många avbrott med dessa knepiga "bara ljud". Lite som Samla Mammas Manna, men på ett dåligt sätt. Till detta hör också en saxofon. Jag vet inte om jag tycker att det är ett bra soloinstrument när det gäller progrock, men här blev det fel. Det mesta kändes fel, och inte mera rätt efter R o G's mördarspelning.

Seventh Wonder har jag lyssnat mest på, och gillar. Live blev det inte så bra för mig. Ett band som ser rätt skitnödigt hårt ut, (gitarristen), en svensk sångare som pratar engelska med den svenska publiken, och ett ljud som inte är i närheten av hur bra det var när R o G spelade. Att Karevik ständigt försöker få publiken att gapa med i "hey hey hey hey" blir droppen för min del. Efter två låtar inser jag att kvällen peakade med andra bandet. Jag kommer tidigt hem till Hbg.

Trots att 75% av banden inte var särskilt roliga att bevittna uppvägs det med lätthet av Ring of Gyges. Jävlar, sicka islänningar att ösa på! Jag är fortfarande tagen av hur sanslöst bra det var.


Håller helt med om Ring of Gygles insats, vilken energi! På grund av olika orsaker så var detta det enda band (förutom magnifika Magnifizent) jag kunde se detta år.... Vilken tur jag hade ändå i regnet :D

Användarvisningsbild
Dartman
 
Inlägg: 7127
Blev medlem: 2009-01-15
Ort: ofon OM 30

Re: Senaste konserten

Inläggav Dartman » 2019-08-18 23:07




//Jonas - håller helt med Henrik, enormt bra!
Ignorance may be bliss. I wouldn't know.

Användarvisningsbild
Dartman
 
Inlägg: 7127
Blev medlem: 2009-01-15
Ort: ofon OM 30

Re: Senaste konserten

Inläggav Dartman » 2019-11-10 01:23

IMG_0724.jpg
IMG_0724.jpg (1.91 MiB) Visad 9023 gånger


p.g.lost på Hålan i Norrköping. Tioårsjubileum för deras första skivsläpp genomfördes i den minsta lokal jag sett ett band i, tror jag. Jag undrar om inte mitt vardagsrum är större. Bra som fan var det i alla fall! :)


//Jonas
Ignorance may be bliss. I wouldn't know.

Användarvisningsbild
oa51
 
Inlägg: 1319
Blev medlem: 2006-10-26
Ort: Tokstaden

Re: Senaste konserten

Inläggav oa51 » 2019-11-14 23:55

Magisk konsert med Avishai Cohen trio i Berwaldhallen igår 13/11. Sänds i P2 live Jazzradion den 17/11 kl. 18:00. Rekommenderas!

https://avishaicohen.com/homepage/trio/

https://avishaicohen.com/wp-content/uploads/2019/08/Avishai-Cohen-Marciac-2019-4-Laurent-Sabath%C3%A9-Photography.jpg
OA51,OA51kloner, 3st OA116, OA14, 2st OA12, Snell EIII, Ino pi60, EPS-1, Pioneer S-Cn301, 8st LTS B1h, 10 st SLS 10´(42l slutna)

Användarvisningsbild
Bill50x
Trevlig prick
 
Inlägg: 32008
Blev medlem: 2004-07-15
Ort: Bromma-Stockholm

Re: Senaste konserten

Inläggav Bill50x » 2019-11-15 01:12

Orgelkonsert på Konserthuset idag med Sebastian Johansson. Makalös grabb på 22 år som spelade som en gud. Bach, Jeanne Domessieux, egen improvisation och Avicii stod på agendan. Speciellt det senare stycket med Avicii var starkt.

/ B
När Einstein insåg att allt var relativt började han kröka på rummet.

Användarvisningsbild
Kalejdokom
ARTist
 
Inlägg: 7308
Blev medlem: 2007-10-28

Re: Senaste konserten

Inläggav Kalejdokom » 2019-11-16 15:26

Fredag kväll i Scandinavium, Gbg. The World of Hans Zimmer - med musik från Da Vinci koden, Gladiator, The dark knight, Pearl Harbour, Mission Impossible (TV), Kung Fu panda, King Arthur, Hannibal, Inception, Lejonkungen etc. Jösses vad mycket filmmusik den mannen skapat!
Häftigt och storslaget men liiite bullrigt (om man ska vara lite kritisk). 9 av 10. 8)

Bild

Användarvisningsbild
Kalejdokom
ARTist
 
Inlägg: 7308
Blev medlem: 2007-10-28

Re: Senaste konserten

Inläggav Kalejdokom » 2019-11-17 23:19

Söndag kväll i Gbg's konserthus. Emersonkvartetten avrundar en härlig hösthelg med mycket musik. Kontrasten är brutal - från Hans Zimmers bombastiska symphonic celebration till den avskalade stråkkvartetten med bl.a. Sjostakovitj och Dvorak på menyn. Mycket bra! Ha en fin vecka!

Användarvisningsbild
jogge
 
Inlägg: 3866
Blev medlem: 2015-02-18

Re: Senaste konserten

Inläggav jogge » 2019-11-18 23:39

Dartman skrev:
IMG_0724.jpg


p.g.lost på Hålan i Norrköping. Tioårsjubileum för deras första skivsläpp genomfördes i den minsta lokal jag sett ett band i, tror jag. Jag undrar om inte mitt vardagsrum är större. Bra som fan var det i alla fall! :)


//Jonas


Åhh, nu blev jag avundsjuk. Ett av mina favoriband :)

Användarvisningsbild
Hotspur
 
Inlägg: 1745
Blev medlem: 2003-08-05
Ort: Göteborg

Re: Senaste konserten

Inläggav Hotspur » 2019-11-19 19:58

Hurula, på Pustervik i fredags. Bra drag!
Audiolab 9000 CDT - Audiolab DC BLOCK 6 - Hegel H390 - Marten Oscar Duo

Användarvisningsbild
Ronnie
 
Inlägg: 2987
Blev medlem: 2006-05-26
Ort: Gustavsberg, Stockholm

Re: Senaste konserten

Inläggav Ronnie » 2019-12-01 20:45

Besvärjelsen, Domkraft och Lowrider på Slaktkyrkan igår. Kalasröj!
Båda förbanden verkade mycket lyssningsvärda och Lowrider släpper när som helst sin första fullängdare på 20 år. Håll utkik!

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26589
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: Senaste konserten

Inläggav hifikg » 2019-12-03 02:01

Idag var det äntligen dags. Eric Bibb på scen i Stockholm. En upplevelse att få se en artist som varit med genom hela min hifi-intressetid. Opus 3 skivorna gick varma på mässorna när jag började kolla på prylar, för det var ju prylar som skapade Nirvana. Trodde vi då. Idag vet vi bättre och det räcker bra med att lyssna på "Needed Time" eller "My Fathers House" så reser sig håren både här o där o njutningen kommer som på beställning. Och just de låtarna rev han av och nämnde också att just Opus 3 o Jan Persson var anledningen till att han slog igenom. Efter att ha medverkat där kom det förfrågningar från hela världen och resten är, som man säger, historia.

Möjligen satt jag lite FÖR nära på rad 2, men ljudmässigt var det nästan lika bra som att lyssna hemmavid. Passade på att mäta lite o när han sjöng a capella kom han upp i 80 dB på lyssningsplats och när de drog på som mest, med hela bandet, touchade de 95 dB. Det ska jag prova nästa gång jag lyssnar. Tyvärr såldes inga skivor som jag inte redan har, så där blev det ingen utökning av samlingen.
Bilagor
9650_eric.jpg
9650_eric.jpg (91.52 KiB) Visad 8794 gånger
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
Stranne
 
Inlägg: 3045
Blev medlem: 2005-01-17
Ort: Smögen

Re: Senaste konserten

Inläggav Stranne » 2019-12-03 10:13

Bob Hund i lördags på KB i Malmö. Det var lite crowded och vi kom rätt sent utan sug efter att trängas alltför mycket, så vi stod längst bak ganska länge utan att se så värst bra.
Jag har väl sett dem lite mer engagerade kanske, men som vanligt var det väldigt bra.

Användarvisningsbild
Tengil
 
Inlägg: 2456
Blev medlem: 2005-08-04
Ort: Fiskebäck

Re: Senaste konserten

Inläggav Tengil » 2019-12-08 20:05

Senaste konserten var Toy Dolls i Malmö på en ruffig lokal nere vid utkanten av Rosengård Plan B, ett av förbanden the mockingbirds var riktigt kul att se, huvudbandet levererade som vanligt, kul med I got asthma och andra odödliga klassiker, oklanderligt presenterade med magnifikt gitarrspel av Olga, coolt med den trehalsade telecastern bara för att köra inledande riffen i sista låten dig that groove baby. Hade varit riktigt kul att se dem i en traditionell konsertlokal.

Vh Christer
" Det är valfritt, som i vättern"

Användarvisningsbild
jogge
 
Inlägg: 3866
Blev medlem: 2015-02-18

Re: Senaste konserten

Inläggav jogge » 2020-01-11 15:57

Tengil skrev:Senaste konserten var Toy Dolls i Malmö på en ruffig lokal nere vid utkanten av Rosengård Plan B, ett av förbanden the mockingbirds var riktigt kul att se, huvudbandet levererade som vanligt, kul med I got asthma och andra odödliga klassiker, oklanderligt presenterade med magnifikt gitarrspel av Olga, coolt med den trehalsade telecastern bara för att köra inledande riffen i sista låten dig that groove baby. Hade varit riktigt kul att se dem i en traditionell konsertlokal.

Vh Christer


Det där är ett gäng jag gärna vill se också :D

Användarvisningsbild
Dartman
 
Inlägg: 7127
Blev medlem: 2009-01-15
Ort: ofon OM 30

Re: Senaste konserten

Inläggav Dartman » 2020-01-15 21:00

jogge skrev:
Tengil skrev:Senaste konserten var Toy Dolls i Malmö på en ruffig lokal nere vid utkanten av Rosengård Plan B, ett av förbanden the mockingbirds var riktigt kul att se, huvudbandet levererade som vanligt, kul med I got asthma och andra odödliga klassiker, oklanderligt presenterade med magnifikt gitarrspel av Olga, coolt med den trehalsade telecastern bara för att köra inledande riffen i sista låten dig that groove baby. Hade varit riktigt kul att se dem i en traditionell konsertlokal.

Vh Christer


Det där är ett gäng jag gärna vill se också :D


De såg jag första gången 1986 tror jag. Att det var på ett knökfullt Arbis i Lkpg vet jag. En upplevelse för livet!

I måndags såg jag Opeth på Cirkus i Sthlm. Hr Åkerfeldts röst var tyvärr lite hes och bedagad, och som vanligt tar de slöa och långa perioderna mellan låtarna bort lite energi ut spelningen - trots sångarens uppenbara ståuppkvaliteter. Ljudmässigt var det det bästa jag hört Opeth. Basen gick för första gången verkligen fram. Vilken rytmsektion man har i herrar Mendez och Axenroth - helt avgörande för att släppa fram resten. Betyg: en klar fyra,

Dagen efter, igår, såg damen och jag på samma ställe Dream Theater. DT turnerar med tjugoårsjubileet av Metropolis pt2. Första set var låtar från andra skivor, snyggt ljus och bra ljud. Vi, liksom många andra, väntade dock på set 2 där Mpt2 spelades i sin helhet. Mina enda invändningar är James LaBries gälla pipa som bitvis blir alltför påfrestande i det högre registret ibland, samt ett något (ibland) tungfotat trumspel. Mike Portnoy hade möjligen bjudit på ett bättre driv (?). Jag tilldelar dock det setet en femma! Damen berättade på vägen hem att hon flera gånger ryst till, men det var nog inte att hon frös. Totalbetyg för kvällen en fyra, men så enormt värt det!


//Jonas - trött på jobbet idag efter tjugo mil hem efter konserten.
Ignorance may be bliss. I wouldn't know.

Användarvisningsbild
Plymotonic
 
Inlägg: 142
Blev medlem: 2005-03-09
Ort: the Distillery

Re: Senaste konserten

Inläggav Plymotonic » 2020-02-27 20:21

Ariel Posen & Andreas Rydman - Fasching onsdag 26/2.

Västerbottningens mustasch var för kvällen synnerligen välvaxad och gitarrspelet på absolut topp.

Kanadickens skägg var välansat och som han kan lira gura.

Jag har blivit slide-frälst, en av de bästa konserter jag har varit på.

Rydman:


Posen:



/ply
Carlsson Proselyte | Står nöjdare med en Mezcatonic

Användarvisningsbild
jeff_belowski
 
Inlägg: 1879
Blev medlem: 2011-11-23

Re: Senaste konserten

Inläggav jeff_belowski » 2020-07-24 15:23

shifts skrev:Besökte Berlin Atonal i söndags och det var en upplevelse långt utöver det vanliga. Det var fantastiskt magiskt fantastiskt för elektronmusiksentusiast som jag.



God dag! 2018 alltså? Jag brukar kunna krångla mig in på Atonal men vette tusan om jag orkade det året. De har blivit sjukt snåla med listan på senare tid :P

Du kunde ju hört av dig så man hälsa :)

Användarvisningsbild
jeff_belowski
 
Inlägg: 1879
Blev medlem: 2011-11-23

Re: Senaste konserten

Inläggav jeff_belowski » 2020-07-24 15:36

Jag såg Burnt Friedman och Muhammad Reza Mortisavi spela tillsammans tidigare i år. Det var mycket bra men kanske också lite för mycket av det goda på ett statiskt vis, flummigt uttryckt.

Lät typ så här:


Användarvisningsbild
rqu
 
Inlägg: 5173
Blev medlem: 2004-02-24
Ort: Mörtnäs/Värmdö

Re: Senaste konserten

Inläggav rqu » 2020-07-27 23:29

IMG_20200727_194042_resize_67.jpg
IMG_20200727_194042_resize_67.jpg (365.27 KiB) Visad 6824 gånger

Ebbot, Tolstoj, Louise Hoffsten.

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör
 
Inlägg: 57177
Blev medlem: 2003-10-28
Ort: Grå Hamnarna

Re: Senaste konserten

Inläggav Nattlorden » 2020-09-20 19:23

Precis avnjutit "Funny Girl" strömmad från Malmö Opera.

Spännande med lite bildproduktion också - inte bara en statisk kamera - och undertexter precis som på plats. Lite småtrist att behöva berätta det, men på alla åren vi haft våra stolar på plats - det har aldrig låtit så väl som över vardagsrumsanläggningen här hemma...

Men det var mjäkigt med applåder.... de skulle behöva lite publikljud "på burk" för den trovärdigheten....

På det hela taget.... det här är inte alls ett dumt sätt att tillgodogöra sig det.... och om man vore bättre att hitta i utbudet, så hade man säkert kunnat se/höra mycket mer och oftare och från andra delar av världen...
It's all fun and games until Darth Vader comes.

Användarvisningsbild
Bill50x
Trevlig prick
 
Inlägg: 32008
Blev medlem: 2004-07-15
Ort: Bromma-Stockholm

Re: Senaste konserten

Inläggav Bill50x » 2020-09-20 22:55

Thomas Di Leva på Väsby Kungsgård i Sala den 14 augusti. Helt Coronosäkert. Vi satt alla femtio med vederbörligt avstånd från varandra och med numrerade bord. När man ville beställa sitt glas vin eller öl swishade man helt enkelt rätt summa till baren och sedan kom en covid-19 positiv (antikroppar alltså...) ung dam och serverade. Perfekt för oss gamlingar som vill ta det lugnt :-) Priset för vinet var 35:-/glas vilket borgade för att det tog slut alldeles för tidigt.

Konserten då? Jo, DiLeva var i bra form, och han har ju hunnit samla på sig en radda hits under åren. Han gjorde även en mycket bra version av Bowies "Heroes". Di Levas musik håller absolut för att "bara" framföras med gitarr och sång. trevligt mellansnack också.

DiLeva.jpg
DiLeva.jpg (795.76 KiB) Visad 6477 gånger


/ B
När Einstein insåg att allt var relativt började han kröka på rummet.

Användarvisningsbild
rqu
 
Inlägg: 5173
Blev medlem: 2004-02-24
Ort: Mörtnäs/Värmdö

Re: Senaste konserten

Inläggav rqu » 2021-07-02 23:13

Gläns över sjö & strand, utomhus på Svängen på Runmarö. Dom spelade såklart sin gamla hitlåt "är du lönsam lille vän", charmiga gamla gubbar! Farsan köpte den nyutgivna LPn. Får se om vi kan få fart på den gamla Lencon.

Användarvisningsbild
hcl
 
Inlägg: 2050
Blev medlem: 2013-07-16

Re: Senaste konserten

Inläggav hcl » 2021-07-03 21:25

hifikg skrev:Idag var det äntligen dags. Eric Bibb på scen i Stockholm. En upplevelse att få se en artist som varit med genom hela min hifi-intressetid. Opus 3 skivorna gick varma på mässorna när jag började kolla på prylar, för det var ju prylar som skapade Nirvana. Trodde vi då. Idag vet vi bättre och det räcker bra med att lyssna på "Needed Time" eller "My Fathers House" så reser sig håren både här o där o njutningen kommer som på beställning. Och just de låtarna rev han av och nämnde också att just Opus 3 o Jan Persson var anledningen till att han slog igenom. Efter att ha medverkat där kom det förfrågningar från hela världen och resten är, som man säger, historia.

Möjligen satt jag lite FÖR nära på rad 2, men ljudmässigt var det nästan lika bra som att lyssna hemmavid. Passade på att mäta lite o när han sjöng a capella kom han upp i 80 dB på lyssningsplats och när de drog på som mest, med hela bandet, touchade de 95 dB. Det ska jag prova nästa gång jag lyssnar. Tyvärr såldes inga skivor som jag inte redan har, så där blev det ingen utökning av samlingen.

Kommer du ihåg vad du mätte ljustrycket med?
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rocred Production AB
www.rocred.se
info@rocred.se

Användarvisningsbild
Kalejdokom
ARTist
 
Inlägg: 7308
Blev medlem: 2007-10-28

Re: Senaste konserten

Inläggav Kalejdokom » 2021-09-07 06:29

Igår kväll öppnade äntligen Gbg konserthus för publik igen - och det blev en riktigt fin stund med Ulf Wakenius tillsammans Dan Berglund och Magnus Öström (från E.S.T.). Egna låtar, sköna tolkningar av Beatles och nya arrangemang av några av Esbjörn Svenssons klassiker. En riktigt bra konsert!

Bild

Användarvisningsbild
Plymotonic
 
Inlägg: 142
Blev medlem: 2005-03-09
Ort: the Distillery

Re: Senaste konserten

Inläggav Plymotonic » 2021-09-16 09:37

Joel LyssaridesFasching onsdag 15 september.

Magiskt pianospel med Niklas Fernqvist på bas och Rasmus Blixt på trummor.





/ply
Carlsson Proselyte | Står nöjdare med en Mezcatonic

Användarvisningsbild
jogge
 
Inlägg: 3866
Blev medlem: 2015-02-18

Re: Senaste konserten

Inläggav jogge » 2021-09-16 17:33

Jag såg Janne Schaffer i somras på en hembygdsgård, där han parallellt med musiken berättade om sin karriär. Mycket intressant :)

Användarvisningsbild
Plymotonic
 
Inlägg: 142
Blev medlem: 2005-03-09
Ort: the Distillery

Re: Senaste konserten

Inläggav Plymotonic » 2021-09-22 22:28

Rigoletto på Kungliga Operan onsdag 22 september.

Mycket bra.


/ply
Carlsson Proselyte | Står nöjdare med en Mezcatonic

FöregåendeNästa

Återgå till Musikstugan


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster