Diana Krall – konsert 24 oktober

Allt om musik, musikvideo, konserter, festivaler osv.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait

Diana Krall – konsert 24 oktober

Inläggav hifikg » 2012-09-14 13:39

Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait

Inläggav hifikg » 2012-10-22 21:38

Någon som tänker sig dit? Jag ska köra en rejäl genomlyssning och sedan kolla om det råkar finnas några biljetter kvar, utifall jag tror det är värt det sen. Hade tänkt åka med en polare men han hade läst fel i sin kalender och jobbar...

Användarvisningsbild
Panelguy

Inläggav Panelguy » 2012-10-24 23:45

hifikg skrev:Någon som tänker sig dit? Jag ska köra en rejäl genomlyssning och sedan kolla om det råkar finnas några biljetter kvar, utifall jag tror det är värt det sen. Hade tänkt åka med en polare men han hade läst fel i sin kalender och jobbar...

Var glad om du inte åkte dit :wink: . Mycket material från senaste skivan som tyvärr inte var min kopp te. "Temptation" var en av få guldkorn bland alla sömnpiller. Vi satt på 6:e raden (bredvid SAS Carlsson :D ) så platserna var det inget fel på.
"We can hear everything we measure, but we can't measure everything we hear”

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait

Inläggav hifikg » 2012-10-25 01:19

Panelguy skrev:
hifikg skrev:Någon som tänker sig dit? Jag ska köra en rejäl genomlyssning och sedan kolla om det råkar finnas några biljetter kvar, utifall jag tror det är värt det sen. Hade tänkt åka med en polare men han hade läst fel i sin kalender och jobbar...

Var glad om du inte åkte dit :wink: . Mycket material från senaste skivan som tyvärr inte var min kopp te. "Temptation" var en av få guldkorn bland alla sömnpiller. Vi satt på 6:e raden (bredvid SAS Carlsson :D ) så platserna var det inget fel på.

Nä, jag kom inte iväg, lyssnade en hel del kvällen innan hemma och iddes inte stressa iväg till storbyn på em ensam. Jag har inte riktigt lyssnat in mig på nya skivan än, men första intrycken är att den står sig bra, även om den är annorlunda mot tidigare alster. Trist om det blev sömnpiller av det hela. Har kommit över en BluRay med en konsert från Paris, tänkte kolla på den någon kväll.

Återgå till Musikstugan