Moderator: Redaktörer
xeizo skrev:Det känns väldigt skönt att inte köra Itunes öht
Kribban skrev:först lite vilse men nu har jag hittat tillbaka. Jag är tydligen en av de få som uppskattar detta fantastiska program
jockewe skrev:Vilse, hur synkar man telefonen (med USB) utan att välja från Arkivmenyn?
hassez skrev:Jag får väl kämpa vidare och försöka lära mig hur man gör. Dom gånger jag försökt har den satt igång att föra över utan valmöjlighet.
hifikg skrev:Jodå, du kan välja exakt det du vill ha. Välj din padda i iTunes och därefter musik i övre menyn så kan du kryssa för allt du vill ha. Förvalt (tror jag) är allt och då blir det som du beskriver. Spellistor bör du också studera. Lycka till!
PerStromgren skrev:Jag har aldrig använt iTunes. Vad gör programmet, mera exakt?
Jag har hört om att man på något sätt är läst till Apples värld. Hur då, i så fall?
mx skrev:Och vill man inte använda det längre så byter man bara. Bara man kan
bestämma sig för vad man ska byta till.
hifikg skrev:PerStromgren skrev:Jag har aldrig använt iTunes. Vad gör programmet, mera exakt?
Jag har hört om att man på något sätt är läst till Apples värld. Hur då, i så fall?
Det fungerar som en databas för din musik. Du kan söka, välja, blanda, skapa spellistor osv. De listorna kan du sedan överföra till andra i-enheter.
iTunes funkar i både Mac och Windows. Funkar fö även för att hålla ordning på ljudböcker och filmer.
mx skrev:Jag antingen en Airport Express eller en Mac Mini (om de fortfarande heter så).
PerStromgren skrev:hifikg skrev:PerStromgren skrev:Jag har aldrig använt iTunes. Vad gör programmet, mera exakt?
Det fungerar som en databas för din musik. Du kan söka, välja, blanda, skapa spellistor osv. De listorna kan du sedan överföra till andra i-enheter.
iTunes funkar i både Mac och Windows. Funkar fö även för att hålla ordning på ljudböcker och filmer.
Man spelar alltså via programmet också? Kan man lägga egna skivor i dess databas och spela därifrån med spellistor och allt annat fint?
Finns det någon liten Mac eller annan pryl som kan vara inkopplad till förstärkaren, ungefär som min Squeezebox?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster