Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Man tappar inte fans. Möjligen wannabefans.
Max_Headroom skrev:Var kan man provlyssna?
Alexi skrev:Måste vara århundrades skiva eftersom det finns två trådar om den, måste vara första gången i faktiskt historia!
Jag länkade till plats för att lyssna här:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1513892#1513892
Jag tycker den är fantastiskt bra.
bomellberg skrev:Level 42 möter Pet Shop Boys.
PekkaJohansson skrev:bomellberg skrev:Level 42 möter Pet Shop Boys.
...möter Earth, Wind & Fire. Inte oävet, men heller inte högintressant.
Med vänlig hälsning
Pekka
KorkSniff skrev:PekkaJohansson skrev:bomellberg skrev:Level 42 möter Pet Shop Boys.
...möter Earth, Wind & Fire. Inte oävet, men heller inte högintressant.
Med vänlig hälsning
Pekka
Jag utmanar dig att nämna något högintressant på säg de senaste fem åren?
(Förutom Amy Winehouse!)
EDIT: Och robin stjärnberg.
zidanefromhell skrev:Har läst lite om vad folk tycker om skivan på nätet och den ger väldigt olika känslor tydligen, allt från absolut klassiker till årets största besvikelse.
Men oavsett vad man tycker verkar intresset vara ganska stort och känslorna svallar lite både här och där. Kan det vara något mer än själva musiken som får många att "gå igång" på just den här skivan/gruppen?
KorkSniff skrev:zidanefromhell skrev:Har läst lite om vad folk tycker om skivan på nätet och den ger väldigt olika känslor tydligen, allt från absolut klassiker till årets största besvikelse.
Men oavsett vad man tycker verkar intresset vara ganska stort och känslorna svallar lite både här och där. Kan det vara något mer än själva musiken som får många att "gå igång" på just den här skivan/gruppen?
Kan det vara så enkelt att det är extremt kompetent musik. Som inte är nyskapande. Mycket provocerande!
tvett skrev:Har börjat lyssna igenom RAM. Första låten, väntar hela tiden på att få höra Frank Anderssons röst rakt över hela musiken.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster