Ok, jag tar arsenalen: Vi har skådespelare som Frank Sinatra, Fred Astaire, Willie Nelson, Elvis Presley, Dean Martin, Monica Zetterlund, Liza Minelli, Jussi Björling, Luciano Pavarotti, Julie Andrews, Dan Aykroyd, Cher, Ossie Osbourne, Sting, Judy Garland, Bette Midler, John Belushi, Isaac Hayes, Whitney Houston, Gene Kelly, Bing Crosby, Peggy Lee, Doris Day, Jane Birkin, Serge Gainsbourg, Laureen Bacall, Sammy Davis Jr, Antonio Banderas, Kris Kristofferson, Meat Loaf, Ice Cube, Elvis Costello, Dick van Dyke, Bono, Dionne Warwick, Warren Beatty, Eartha Kitt, Harry belafonte, Tina Turner, Ray Charles, Ginger Rogers, Grace Slick, Grace Jones, Yves Montand har jag redan nämnt men bör nämnas igen, Lotte Lenya, Marlene Dietrich, Zarah Leander, Josephine Baker, sedan har jag för mig att jag hört bra grejer av Bruce Willis och Adam Sandler som inte är obegåvade, Ann-Margret, Stevie Wonder, Barry White, Johnny Hallyday, Maurice Chevalier, Charles Aznavour, Kenny Rogers, Jackie Evancho

, Joan Baez, och inte att förglömma den enligt mitt tycke största av dem alla, nämligen Barbra Streisand.
Jag tycker inte att alla dessa skall ägna sig enbart till skådespeleri.
Jag har utelämnat Beatlarna, Mick Jagger, Elton John, David Bowie och hundratals skådespelare till. Dem får andra nämna.
Mvh
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.