Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Jag menade på inget sätt att låtarna måste komma från den listan!
Man får ändra sig ända tills jag startar 1961 omröstningen om en vecka.Nattlorden skrev:Alexi skrev:Jag menade på inget sätt att låtarna måste komma från den listan!
Förstod det.
Om man får, så ändrar jag mig i vilket fall som till denna:
https://www.youtube.com/watch?v=EzgbcyfJgfQ
Nattlorden skrev:Alexi skrev:Jag menade på inget sätt att låtarna måste komma från den listan!
Förstod det.
Om man får, så ändrar jag mig i vilket fall som till denna:
https://www.youtube.com/watch?v=EzgbcyfJgfQ
PerStromgren skrev:Georgia on My Mind - Ray Charles
Ett tag var jag inne på Mule Skinner Blues med The Fendermen, men den höll inte riktigt vid en återlyssning, märkte jag...
PerStromgren skrev:Georgia on My Mind - Ray Charles
CODY skrev:Georgia on my mind, Concerto de Aranjurez, Edith Piaf är POP?
PerStromgren skrev:Man skulle kunna definiera pop som allt som hamnat på Tio i topp genom åren, så förskjuts betydelsen bra över tid.
Nattlorden skrev:PerStromgren skrev:Man skulle kunna definiera pop som allt som hamnat på Tio i topp genom åren, så förskjuts betydelsen bra över tid.
Absolut inte!
petersteindl skrev:Låt oss nu se om det funkade. Jo, det gick![]()
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Låt oss nu se om det funkade. Jo, det gick![]()
Nix, inget hände, det är precis som vanligt. Lyssnar på pop som inte kvalat in och det går skitbra fortfarande.
petersteindl skrev:Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Låt oss nu se om det funkade. Jo, det gick![]()
Nix, inget hände, det är precis som vanligt. Lyssnar på pop som inte kvalat in och det går skitbra fortfarande.
App, app app, det är inte pop per definition. De kvalade inte in och kan således inte vara populära och därmed uppfyller de inte den givna definitionen av pop.
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Låt oss nu se om det funkade. Jo, det gick![]()
App, app app, det är inte pop per definition. De kvalade inte in och kan således inte vara populära och därmed uppfyller de inte den givna definitionen av pop.
Jo, det står "pop" på plattan de facto.
petersteindl skrev:Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Låt oss nu se om det funkade. Jo, det gick![]()
Jo, det står "pop" på plattan de facto.
Den är felmärkt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster