Jaha, vad säger ni?
Lana Del Rey - Ultraviolence släpptes i fredags(?)
Tycker hon är sexig fortfarande iaf
Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Inte heller hunnit lyssna än tyvärr men har stora förhoppningar, jag gillade verkligen tre av låtarna på första skivan, förutom ljudkvalitén. Men Singstar-versionerna låter betydligt bättre.
petersteindl skrev:Alexi skrev:Inte heller hunnit lyssna än tyvärr men har stora förhoppningar, jag gillade verkligen tre av låtarna på första skivan, förutom ljudkvalitén. Men Singstar-versionerna låter betydligt bättre.
Vad är Singstar-versionerna? Vad skulle det vara för teknisk skillnad på CD och dessa?
Mvh
Peter
Alexi skrev:petersteindl skrev:Alexi skrev:Inte heller hunnit lyssna än tyvärr men har stora förhoppningar, jag gillade verkligen tre av låtarna på första skivan, förutom ljudkvalitén. Men Singstar-versionerna låter betydligt bättre.
Vad är Singstar-versionerna? Vad skulle det vara för teknisk skillnad på CD och dessa?
Mvh
Peter
Singstar är ett program till Playstation som man ska sjunga karaoke till, men låtarna har sin egen originalsång. Vi spelade det hemma hos Lars Doglas efter vinprovningen, du var väll med då? Jag tycker det är betydligt mindre kompression på låtarna i Singstar.
hifikg skrev:Ett av gårdagens spontanköp, ska lyssna ordentligt i helgen. Nu på väg mot Riga.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster