Okej. Kristin Amparo!
Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Mycket besviken... Hur Ellen kunde komma 5:a senast fattar jag inte. Svenska folket måste ha haft något emot hennes klädsel eller dansare eller något.... Två rena skitbidrag fick gå före...
Visst, korsetten sitter bakfram, men sååå petig får man väl ändå inte vara?
celef skrev:jag tror det mer hade med hennes brallor att göra faktiskt, dom var alldeles för långa om vi ska vara ärliga
Bill50x skrev:celef skrev:jag tror det mer hade med hennes brallor att göra faktiskt, dom var alldeles för långa om vi ska vara ärliga
Vad nu byxornas längd har med musiken/låtarna att göra...
/ B
KarlXII skrev:Ikväll tror jag de vunnit Eurovisionstävlingen i USELT ljud.
KentLindqvist skrev:Isa befäste ikväll att samtliga utmanare är amatörer i jämförelse. Dansen sitter som en smäck, rösten är fenomenal och den enda i tävlingen som sjunger helt rent. Sen att hon är 16 år på det
En jäkla tur att inte Sverige fattade. Hade kunnat ta död på hennes karriär fullständigt. Nu finns det inga hinder!
(Hon behöver bara ett par låtar av internationellt snitt, och det lär hon serveras.)
Bra gjort!
Alexi skrev:KentLindqvist skrev:Isa befäste ikväll att samtliga utmanare är amatörer i jämförelse. Dansen sitter som en smäck, rösten är fenomenal och den enda i tävlingen som sjunger helt rent. Sen att hon är 16 år på det
En jäkla tur att inte Sverige fattade. Hade kunnat ta död på hennes karriär fullständigt. Nu finns det inga hinder!
(Hon behöver bara ett par låtar av internationellt snitt, och det lär hon serveras.)
Bra gjort!
Kören var ju allt för starkt inmixad, gick knappt att höra henne.
celef skrev:Bill50x skrev:celef skrev:jag tror det mer hade med hennes brallor att göra faktiskt, dom var alldeles för långa om vi ska vara ärliga
Vad nu byxornas längd har med musiken/låtarna att göra...
Men detta är väl ändå en show du både tittar och lyssnar på, inte nån tråkig cd-skiva man sitter å diggar i mörkret blundandes
KarlXII skrev:Jag tror det ska se ut sådär. Hellenius hade nåt liknande på "Let's dance".
Den ska precis gå ihop under bröstet och bilda en klassisk "förliten-båge" ovanför. Sen ska den gärna vara kort, kortare än en en kontorskavaj och lite trånga ärmar. Hela posturen bör utstråla obekvämlighet. Brudarna älskar det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster