Moderator: Redaktörer
Fy på dig! Det där är alldeles för stereotypt metalhead-beteende. Se det som en rolig tävling i någonting som inte riktigt är musik så ska du nog kunna uppskatta det.Zeeall skrev:Klusterbomba Globen
Tarzan skrev:Fy på dig! Det där är alldeles för stereotypt metalhead-beteende. Se det som en rolig tävling i någonting som inte riktigt är musik så ska du nog kunna uppskatta det.Zeeall skrev:Klusterbomba Globen
HenrikTornquist skrev:Om detta är vad gemene man betraktar som roligt, då torde jag vara helt humorbefriad. Tråkigare, mer tillgjort och krystat spektakel har jag hittills icke skådat.
Det är ju det krystade och pinsamma som är det roliga, särskilt när rösterna ska förmedlas över någon dålig videolänk då den ena parten är stressad och den andra vill klämma in några dåligt uttalade ord på språket hen tror att den andra parten talar, några hälsningar och något skämt så går över huvudet på alla trots konstpaus för skratt.HenrikTornquist skrev:Tarzan skrev:Fy på dig! Det där är alldeles för stereotypt metalhead-beteende. Se det som en rolig tävling i någonting som inte riktigt är musik så ska du nog kunna uppskatta det.Zeeall skrev:Klusterbomba Globen
Om detta är vad gemene man betraktar som roligt, då torde jag vara helt humorbefriad. Tråkigare, mer tillgjort och krystat spektakel har jag hittills icke skådat.
Perfector skrev:Stooor golfklubba och se hur långt man kan slå bollen.
paa skrev:Perfector skrev:Stooor golfklubba och se hur långt man kan slå bollen.
Du länkade ju själv till en sajt med 3D-bilder på golvet.
Och i ESC från globen kan du ju se det och mycket mer over the top x10!
petersteindl skrev:Hmm, undrar om inte Måns hade vunnit i år också med samma låt.
KarlXII skrev:Frans fick just en 12:a. Obegripligt.
Svante skrev:Jag gillade "receptet" på hur man gör en eurovisionlåt.
Men Ukrainas bidrag... Det var ju bara märkligt, det måste har varit politiska röster. Inte var det för vare sig sånginsats eller scenografi.
petersteindl skrev:Svante skrev:Jag gillade "receptet" på hur man gör en eurovisionlåt.
Men Ukrainas bidrag... Det var ju bara märkligt, det måste har varit politiska röster. Inte var det för vare sig sånginsats eller scenografi.
+1
Som schlager betraktat tycker jag Australiens bidrag var överlägset bäst. Jag gillade även Frankrikes bidrag och även i viss mån Rysslands. Det fanns även en del andra hyfsade låtar.
KarlXII skrev:Frans fick just en 12:a. Obegripligt.
sportbilsentusiasten skrev:Tror de vann på just det politiska budskapet. För låten var ju helt obegriplig.
Tycker inte att ESC ska tillåta dylika låtar, då det ökar risken för attentat! Det ökar även risken att andra länder tar efter - o till slut är ESC så infekterad av politiska budskap att till slut flera länder bojkottar eventet.
Av samma skäl bör sport vara opolitisk den med.
(även om budskapet är berömvärt i sig!! )
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster