Äntligen
http://www.katebush.com/news/kate-relea ... album-dawn
Moderator: Redaktörer
xeizo skrev:Yepp, en av dom största artisterna, lär bli ett utsökt album ...
Jansson skrev:Har just strömmat sound cloud-klippet "Prologue" från hemsidan via stereon.
Bill50x skrev:Jansson skrev:Har just strömmat sound cloud-klippet "Prologue" från hemsidan via stereon.
Länk?
/ B
BosseS skrev:Intressant, det är nog 35 år sedan jag lyssnade på henne. Har hon gjort ny musik eller är det en samlingsplatta?
Jansson skrev:BosseS skrev:Intressant, det är nog 35 år sedan jag lyssnade på henne. Har hon gjort ny musik eller är det en samlingsplatta?
Enklast är att du klickar på samma länk som Billen.
Där finns svar på dina frågor.
Bill50x skrev:Jansson skrev:BosseS skrev:Intressant, det är nog 35 år sedan jag lyssnade på henne. Har hon gjort ny musik eller är det en samlingsplatta?
Det finns inget lyssningsbart på din länk. Det finns en "Soundcloud"-ruta men inget att klicka på för att lyssna.
BosseS: Kate Bush har gjort massor av musik, senaste albumet är 50 Words for Snow från 2011 och finns på Spotify.
/ B
petersteindl skrev:Bill50x skrev:Jansson skrev:
Det finns inget lyssningsbart på din länk. Det finns en "Soundcloud"-ruta men inget att klicka på för att lyssna.
BosseS: Kate Bush har gjort massor av musik, senaste albumet är 50 Words for Snow från 2011 och finns på Spotify.
/ B
Jag klickade på länken och kunde därefter klicka på play-knapp och lyssnade på låten.
petersteindl skrev:Jag klickade på länken och kunde därefter klicka på play-knapp och lyssnade på låten.
Bill50x skrev:petersteindl skrev:Jag klickade på länken och kunde därefter klicka på play-knapp och lyssnade på låten.
Har ingen "Play-knapp"... Inte i min Firefox. Men den finns i Edge.
/ B
Bill50x skrev:petersteindl skrev:Jag klickade på länken och kunde därefter klicka på play-knapp och lyssnade på låten.
Har ingen "Play-knapp"... Inte i min Firefox. Men den finns i Edge.
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster