Jag har jämt hörselskydd på mig på jobbet så man kan säga att jag lyssnar hela dagen på nån slags statlig kanal (pallar inte reklamen) och när jag började jobba där jag gör nu så fick jag en dator (så cheferna slapp springa ut på golvet för att snacka med mig

jaja. shit happens.
men iaf. jag har lyckats bookmarka en hel del låtar som jag tyckte var extra feta i hörselskydden. och dom ska jag presentera här. det är egentligen inte av nån genre som jag lyssnar på (jag lyssnar i princip uteslutande på totalt icke kommersiell elektronisk klubbmusik) så att jag tycker att dom är feta betyder en del för mig. eller rättere sagt att jag ens bookmarkat dom gör att jag tyckte dom var ganska bra just då iaf. för att vara radiomusik dvs. statlig kanal dessutom. eloge.
Det går i kronologisk ordning efter det jag hört dom (men inte nödvändigtvis kronologiskt upplagt på youtube av uppladdarna, jag valde den bästa versionen jag hittade, igår typ)
när jag lyssnar igenom hela listan (som jag inte ska posta i en enda post) så märker jag att mycket klassar under genren "glo-fi". och det var verkligen inte meningen. men det bara blev så. glo-fi låter ganska fett då tydligen

det börjar 2012
no ceremony - feel so low [bra kräm och drive i den här, lite halvklubbig]
autre ne veut - counting [chillad och skön, ganska djup]
haerts - all the days [rullande sound på nåt sätt]
chvrches - recover [det här är glo-fi 1.1 kan jag meddela] ((vafan kan ingen stava ett jävla gruppnamn korrekt för?? suck..))
ms mr - hurricane [nåt slow tempo skit]
sen en bonus då hahah
ben folds - bitches aint shit [det är en "cover" på en dr dre låt tror jag] hahahahah, den här har man alltså lyckat spela på statlig radio på dagtid och jag har minsann hört den