Polarpriset – jag blir så stolt

Allt om musik, musikvideo, konserter, festivaler osv.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait

Polarpriset – jag blir så stolt

Inläggav hifikg » 2017-06-15 21:49

Sitter och tittar på Polarprisutdelning/showen o blir baske mig tårögd. Vilken skön hyllning vi ger pristagarna och vilka fina ord de använder för att beskriva Sverige. F-n vad vi är bra och f-n vad bra både Sting och Wayne är. Och så Magnus Öström på trummor bakom José Feliciano, Annie Lennox, Esperanza Spalding och strax Nisse Landgren och Petra Marklund. Missade du programmet så gack in på TV4 play, det här vill du se!
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
Kalejdokom
ARTist

Re: Polarpriset – jag blir så stolt

Inläggav Kalejdokom » 2017-06-20 23:03

Ja, det var bra! Bättre är extramaterialet som finns på TV4 Play. Men bäst var konserten med Sting í Dalhalla i fredags - helt magiskt bäst, både musikalist och sceniskt.
Och vem sitter och äter frukost på Mora Hotel dagen efter - jo Sting och hela bandet - snacka om starstrucked 8) 8O . Självklart tog man tillfället att tacka för showen :oops: .

Användarvisningsbild
Laila

Inläggav Laila » 2017-06-20 23:40

Kalejdokom skrev:Ja, det var bra! Bättre är extramaterialet som finns på TV4 Play. Men bäst var konserten med Sting í Dalhalla i fredags - helt magiskt bäst, både musikalist och sceniskt.
Och vem sitter och äter frukost på Mora Hotel dagen efter - jo Sting och hela bandet - snacka om starstrucked 8) 8O . Självklart tog man tillfället att tacka för showen :oops: .

Å dä tycker ja att du gjorde helt rätt i . . . typ. :)
Sterio . . . krävs dä tvillingar för å lyssna på´t åsså, typ . . . ?
Sedan mitt andra jag gick bort lyssnar jag mest på monio . . . typ.

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait

Inläggav hifikg » 2017-06-21 19:15

Kalejdokom skrev:Ja, det var bra! Bättre är extramaterialet som finns på TV4 Play. Men bäst var konserten med Sting í Dalhalla i fredags - helt magiskt bäst, både musikalist och sceniskt.

Vad kul! Han gillar verkligen att få sådan uppskattning, så han blev säkert glad att du tog mod till dig!
Sitter nöjd :)

Återgå till Musikstugan