Bill50x skrev:Asch då. Har lagt upp bilder tidigare i min Dropbox som funkat men jag får väl hitta ett annat sätt...
Återkommer / B
PS Finns det något enkelt sätt att nyttja Faktiskt.io? Många forum har ju möjligheten att direkt ladda upp filer från den egna hårddisken, vore inte det något för Faktiskt? DS
Jag har gjort en mapp, i mappen Mina Bilder på datorn, som jag kallar faktisktbilder.
Sedan kan man lägga upp en bild från denna mapp genom att lägga till bilaga. Då klickar man i bläddra... Då kommer det upp ett fönster och man bläddrar till önskad mapp på sin dator t.ex. faktisktbilder.
Du klickar på den bild du vill lägga upp. Därefter klickar du på knappen bifoga filen. Du kan även välja att skriva i rutan Filkommentar.
Det har då kommit upp ett nytt fält och med en knapp som heter Placera inom inlägget. Innan du klickar på den knappen så sätt markören på det ställe du vill att bilden hamnar, så slipper du flytta bilden sen.
Klicka på knappen och bilden hamnar där du markerat.

- Nalle_Puh_det_ar_klokt.jpg (43.43 KiB) Visad 3566 gånger
Då ser du att bilden hamnat som attachment.
Du kan Förhandsgranska om du vill och därefter klicka på Skicka
Med vänlig hälsning
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.