Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Om hon kommer etta eller tvåa kan ju vara detsamma, men finalplats ska hon ha. Tycker jag. Fast egentligen har ingen deltagare fastnat så där jättehårt i år, tänker på när Amanda Jensen var med t ex, då var det ingen tvekan om vem som var bäst i klassen. Även om Marie snodde förstaplatsen
Vad gör Amanda idag? Hon borde inte vara nöjd med det lilla hon fått ur sig, dessutom dåligt hanterat av Sony, hennes senaste album är nästan olyssningsbart, trots bra musik. Vet att hon har problem med sina lungor, men det har gått sex år sedan senast, någon dag då och då kanske flåset räcker för att spela in en dänga.
Nattlorden skrev:hifikg skrev:Om hon kommer etta eller tvåa kan ju vara detsamma, men finalplats ska hon ha. Tycker jag. Fast egentligen har ingen deltagare fastnat så där jättehårt i år, tänker på när Amanda Jensen var med t ex, då var det ingen tvekan om vem som var bäst i klassen. Även om Marie snodde förstaplatsen
Vad gör Amanda idag? Hon borde inte vara nöjd med det lilla hon fått ur sig, dessutom dåligt hanterat av Sony, hennes senaste album är nästan olyssningsbart, trots bra musik. Vet att hon har problem med sina lungor, men det har gått sex år sedan senast, någon dag då och då kanske flåset räcker för att spela in en dänga.
Håller med om att de sabbat hennes plattor. Hon gjorde fruktansvärt bra ifrån sig i "Så mycket bättre", men sedan dess har jag inte hört så mycket.
---
Har trott sedan länge att finalen skulle vara Kadiatou mot Segerdahl, men Sebastian imponerar mer och mer och mer på mig efter hand.... men oavsett vilket så BORDE han ha ett backup-skivkontrakt redan på plats nu. Att Bragi är svagast av de som återstår borde inte vara rocket science, men det skall ju bort två nästa gång....
ekkove skrev:Jag var tvungen att kolla om jag hade tv-högtalarna eller de stora högtalarna inkopplade.
Har inte tittat tidigare, men brukar ljudet vara som det är idag?
hifikg skrev:Sebbe är nog hårt ägd av Sony de närmaste åren, stackarn. Har de ändrat något så har de säkert snärjt tvåan också.
Det finns ett skäl till att jag inte ställer upp i Idol.
Nattlorden skrev:hifikg skrev:Sebbe är nog hårt ägd av Sony de närmaste åren, stackarn. Har de ändrat något så har de säkert snärjt tvåan också.
Det finns ett skäl till att jag inte ställer upp i Idol.
Gissar: Att du inte kan sjunga?
paa skrev:Kadiatou gjorde absolut vinnarlåten mest rättvisa och även mest till sin egen, men annars var det som vanligt några sura toner här och där på de andra två låtarna.
Synd att man aldrig mer får höra henne sjunga den låten.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster