Robyn - Honey

Allt om musik, musikvideo, konserter, festivaler osv.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Bill50x
Trevlig prick
 
Inlägg: 32008
Blev medlem: 2004-07-15
Ort: Bromma-Stockholm

Re: Robyn - Honey

Inläggav Bill50x » 2018-12-16 12:24

sprudel skrev:... Ni sitter på för pissiga anläggningar tror jag. Spela demojazz istället och låtsas att det är bra. :P

:mrgreen:

/ B
När Einstein insåg att allt var relativt började han kröka på rummet.

Användarvisningsbild
Morello
 
Inlägg: 34863
Blev medlem: 2003-05-19
Ort: Stockholm/Täby

Re: Robyn - Honey

Inläggav Morello » 2018-12-16 13:29

sprudel skrev:Äh! Gnäller ni på rätt saker här? Ni sitter på för pissiga anläggningar tror jag. Spela demojazz istället och låtsas att det är bra. :P


Så länge folk betalar för skräpet, så kommer skräpet att finnas.
Driver: SYBARITE AUDIO
-Innehar F-skattsedel-

”Messen ist Wissen, aber messen ohne Wissen ist kein Wissen”

"Es ist noch kein Meister vom Himmel gefallen"

Användarvisningsbild
jonaz81a
 
Inlägg: 1044
Blev medlem: 2009-04-19

Re: Robyn - Honey

Inläggav jonaz81a » 2018-12-16 14:24

hifikg skrev:Har hela tiden hävdat att det är bra musik, ehuru totalförstörd, men det bryr sig ingen om längre. Tur att jag har Jazz at the Pawnshop som tröst :)


Jag har sån tur att jag inte kan lyssna på Robyns musik så kompressionen stör mig inte det minsta.

Låten "Skvallerbytta bing bång" från Robyns första album är för mig ren tortyr och vid tiden gick den inte att undvika eftersom den spelades överallt HELA TIDEN. Allt sedan dess hör jag den låten i huvudet så fort jag hör Robyns musik. Hennes musik kanske är mindre hemsk nu men det är som sagt inte vad som spelas inne i mitt huvud när jag hör den. Spelas en Robyn låt på radion så byter jag kanal direkt.
Presentation kommer

Användarvisningsbild
darkg
Ljushuvud
 
Inlägg: 8651
Blev medlem: 2011-12-11
Ort: Kristianstad

Re: Robyn - Honey

Inläggav darkg » 2018-12-16 17:13

jonaz81a skrev:
hifikg skrev:Har hela tiden hävdat att det är bra musik, ehuru totalförstörd, men det bryr sig ingen om längre. Tur att jag har Jazz at the Pawnshop som tröst :)


Jag har sån tur att jag inte kan lyssna på Robyns musik så kompressionen stör mig inte det minsta.

Låten "Skvallerbytta bing bång" från Robyns första album är för mig ren tortyr och vid tiden gick den inte att undvika eftersom den spelades överallt HELA TIDEN. Allt sedan dess hör jag den låten i huvudet så fort jag hör Robyns musik. Hennes musik kanske är mindre hemsk nu men det är som sagt inte vad som spelas inne i mitt huvud när jag hör den. Spelas en Robyn låt på radion så byter jag kanal direkt.


Det var värst!
Don’t just do something, sit there.

Föregående

Återgå till Musikstugan


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 9 gäster