Till alla inne på faktiskt som bor i Göteborg

Allt om musik, musikvideo, konserter, festivaler osv.

Moderator: Redaktörer

Possible worlds
 
Inlägg: 42
Blev medlem: 2020-11-26

Till alla inne på faktiskt som bor i Göteborg

Inläggav Possible worlds » 2022-03-06 10:31

Hej,

Jag bor i Malmö. Var på konsert igår. Mats Öberg och Morgan Ågren uppträdde som en duo på en liten teater. Konserten hamnar utan tvekan på topp-fem-listan över bästa konserter jag någonsin varit på. Det var en blandning av jazz och rockmusik som var av världsklass. Mats och Morgan var de tightaste musiker jag någonsin hört, och antagligen kommer få höra under hela mitt liv. Musiken var så fri i sitt upplägg att den blev hypnotisk.

Läste att Mats och Morgan uppträder i Göteborg Imorgon, den 7 mars. Det finns biljetter kvar. Funderar på allvar på att åka dit, bara för att se dem live igen.
Min uppmaning till alla göteborgare här inne lyder: gå på konserten imorgon!

Användarvisningsbild
sportbilsentusiasten
Nej, Sporthojsentusiasten
 
Inlägg: 11858
Blev medlem: 2008-07-01

Re: Till alla inne på faktiskt som bor i Göteborg

Inläggav sportbilsentusiasten » 2022-03-06 23:14

Possible worlds skrev:Hej,

Jag bor i Malmö. Var på konsert igår. Mats Öberg och Morgan Ågren uppträdde som en duo på en liten teater. Konserten hamnar utan tvekan på topp-fem-listan över bästa konserter jag någonsin varit på. Det var en blandning av jazz och rockmusik som var av världsklass. Mats och Morgan var de tightaste musiker jag någonsin hört, och antagligen kommer få höra under hela mitt liv. Musiken var så fri i sitt upplägg att den blev hypnotisk.

Läste att Mats och Morgan uppträder i Göteborg Imorgon, den 7 mars. Det finns biljetter kvar. Funderar på allvar på att åka dit, bara för att se dem live igen.
Min uppmaning till alla göteborgare här inne lyder: gå på konserten imorgon!

Bra tips
https://www.tickster.com/sv/events/chyl ... -morgan-40


Återgå till Musikstugan


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster