Programmet tog slut alldeles för fort och gav mersmak så nu lyssnar jag på Säsong ett program ett, som inleddes med att Di Leva tolkade Lasse Berghagen (om man undantar Pluras entré då, till Teddybjörnen).
Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Programmet tog slut alldeles för fort […]
Magnuz skrev:Kanske inte riktigt lika hög nivå som de senaste säsongerna men kul ändå. Förr eller senare måste de väl få slut på kända artister?
Bill50x skrev:Även om jag generellt inte är emot att använda svordomar så tycker jag det svärs alldeles för mycket i årets upplaga. "Shit asså, vicken djävla låtdjävel, fan asså va djävla bra" - säger en person som uppenbarligen är ganska duktig på att snickra texter till låtar.
Magnuz skrev:Bill50x skrev:Även om jag generellt inte är emot att använda svordomar så tycker jag det svärs alldeles för mycket i årets upplaga. "Shit asså, vicken djävla låtdjävel, fan asså va djävla bra" - säger en person som uppenbarligen är ganska duktig på att snickra texter till låtar.
…och slår därmed hål på den gamla fördomen om ett samband mellan flitigt bruk av svordomar och ett dåligt ordförråd.Extra roligt blev det när bandkompisarna kom på besök. Då fick t.o.m. TV4 nog och tog fram pipljudet.
Kul annars med någon som behållit sin dialekt och inte försöker prata någon sorts pseudo-stockholmska. Undra om svensken i gemen vet vad ”flänna” betyder?
E (2023) skrev:Jo, men det här blir bra! Inga radikala förändringar av konceptet.![]()
rqu skrev:Ellen, riktigt bra. Alla var bra tycker jag faktiskt.
Hon hade dessutom ett väldigt trevligt sommarprat om ni inte lyssnat på det!hifikg skrev:rqu skrev:Ellen, riktigt bra. Alla var bra tycker jag faktiskt.
Ellen nedkom med sitt första album häromdagen.
rqu skrev:2024 års Så Mycket bättre verkar vara lite sisådär än så länge.
radelius skrev:Och vad säger man om Arjas tolkning av Flat tire on a muddy road! Tanten är 80 bast och gör en sån j-a rökare med intelligent text och snygg dramaturgi!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster